| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 6 日 星期五  |
考完試LA,,  |
分類: 未分類 |
正,, 今日終於考好C""
GOOD,, 本身想去MK玩的,,,
又冇人同我去]]-33- 咪星期一先去LOW}}
算-33-,, 唉,, 好想YUK!同我去啊,,
如果佢今日放假的話,,, 佢SURE同我去-3-唉!!!!!
星期6去的話,, 我SURE比人鬧-33-(因為我想買好多野
)
要買袋,, 錶(唔知邊條賤人偷左-00-),, 仲有鞋,,,,
出血啊,,, 袋:60 錶:40 鞋:50-80
200幾呢,,, 家陣得果100-33-,,
+買出糧200]]
洗得乾乾淨淨^^
=.=
我要努力搵銀!! 靠我GE考C LA ><""
希望考得好D,, 媽咪會比多D$$$$$$$我^++^正呢,,,
, $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
8夢,, 我考試成日都打機,, ALL PASS晒都偷笑LA=33=
今日ONLY見到佢幾面咋,,, 好想同佢CHAT AR**
唔知幾時可以同佢一班呢,,,,,,,,
如果佢讀書讀得D就好LA,, (其實我唔知佢成績好唔好-33-)
唉,, 我諗佢連我叫咩名都唔知-33-
我都唔記得佢叫咩名LA,,,,,,,
F.2-3 D BOYS好多都好令仔XDDDDDDDDDDDD
我好LIKE你AR>3<,,
好想同你傾計AR]] 我一直都唔咁....
好驚你唔LIKE我AR,,
我會努力減肥!!!!
你會支持我咖可??
今日考HISTORY也,, 正,,
好多都識,,, YEAH!! 我識牙,,
我好叻呢~~^3^, 唔知你又考成點呢-..-
我驚地圖錯咋-00-,,
IT,, 好多都亂撞~~ -00-""
PTH: UM,,, LISTEN都OK,, BUT寫果度就REALLY 唔得=33=
今日要同我POPO掛隊睇E生,,, 唉~~ 算LA,, 我又唔係未試過""
今日考好C,, 同魚+佩兒廿M記,,(好肥呢,,,-33-)
唔想廿啊,,, 好!! 我要DO 得D EX,, 減晒佢!!!!!!!!!!!!!!!!!!
頭先肚痾啊><""
|
2006 年 1 月 5 日 星期四  |
06.1.4  |
分類: 未分類 |
今日考數學, 比我想象中簡單,,
最尾果板唔識,,,
今日好想zzzzz,
唔打咁多LA]]]
聽日考HISTORY,,,,
唔知難唔難呢.... |
2006 年 1 月 4 日 星期三  |
考中教+SS也...  |
分類: 未分類 |
O,,, 今日好似中教考得好差啊@@""""
返到學校,, 又係溫書,,, 背野背到想死了><""
SS,,, 唔會太差掛@@""
最尾果PART 寫唔夠一板也@@""
好驚果PART冇分XDDDDD""""
算LA= ="""
考SS ENG**
好難啊,, 好多都唔明,,,
我偷偷咁望WA姐,,, 好似好識咁-00-""
亂做啊]]]
之後小息]]
本身好靜咁STUDY緊*****
點知見到WA姐, 咪一齊落去LOWWWW
佢BUY野廿,,, 陪佢LOW,,,,
之後經過操場,,, WA姐話有個BOYYY同我好襯@@"""
我問係邊個??""" 佢指住個BOY@@""" 個樣,,,唔記得LA@@"""
冇辦法,, 人老,,, 記性差左**
好似都OKKKK GE,,, 之後我話係咩@︿@"""
佢話係,,, 之後見到YU,, 佢咪同佢講LOW,,,/..\
點知佢又識@@""(好似全校靚仔佢都識
)
佢冇LALA同佢講,, 話""我""(唔係我講啊!!WA!!)話我同佢好襯....
想溝佢-00-,,, @@""" -00-,,, 百感交集=.=
個BOY睇黎好似好無奈=.=,, 我家陣好失禮你咩-00-
我知我唔令-33-,, 都唔使咁牙MA-00-,,,
之後好快冇事,,, (死人頭,,, 搞到我要搵路行
-00-)--BOY!!!-00-
賤X99999999999(我話YU!!!)
算,,,
考中教啊><""" 好似幾EASY呢~~
BUT我呢D冇溫書,,,, 當然唔識LA

之後放學,, 同WA姐一齊行,,,
O,,, 講你壞話AR[[]]]
-00-
YUK! ! THX!! 多謝你,,, 如果唔係都唔知邊個去MK也LA,,,,><""
THX****
聽日考MATHES LAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
慘,,, 唔識,,, FAIL LA我>3<""""
><><""
希望聽日識LA,, 唔想背= =""" 唉 /M\
驚+心情唔好,,,
好F AR><""
好HATE你=33=
好想快D考好C-33- |
2006 年 1 月 3 日 星期二  |
考科學,,,  |
分類: 未分類 |
OH YES! 今日考科學也,,,, EASY>W<""啊~~ 不枉我溫左咁耐書><W
BUT** 英文LISTEN+IS ENG,,, 就死左-33-
IS ENG,, 好多都冇做><""" 死得LU**,,,
小息,,, 差D以為放學-00-""
ARYU+WA姐係咁話我個頭NO GD=.=
是旦la,,, 返學姐= ="""
又冇JEI頭=33=,, 係咁咖LA~~~^^"""
是旦LA~~
LISTEN=[,,, CHEAP,,, 都聽唔到個6音UP咩-333-
聽得好辛苦@@""", 之後差唔多有成半板冇做,,,
都唔知點寫好= ="""",,
放學,, 仲以為家姐FLY左-00-,,
點知仲O係HOME WOR=.=,,,,
是旦LA^^"", 仲好, 唔洗走左我果一舊水~~
之後開機聽歌+打日記**
TWINS隻碟正酊AR MA都唔認得,,,
好好聽,,, 隻隻歌都好正~~>3<啜!!!!
幼稚園+海底深唔錯啊,,
其實全部都好正,,, TWINS D歌真係越黎越正,,,**
隻碟值得買,,, 5,,, 遲D睇下有冇$,, 去買~~
BUT天對地一般好聽,,, NO GD NOGD~~~XD
好多正歌XDDDD**,,
唔知陣間有咩歌好聽呢~~
遲D睇下仲有冇野好講LA XDDDDDD,,,,
暫時88,,,,,,,,,,, |
2006 年 1 月 2 日 星期一  |
打邊爐,,,  |
分類: 未分類 |
琴日冇時間打日記,,,
搞到要今日打=.=, 冇所謂la^^
一朝早比家姐, popo佢地嗌起身= =""
我睇下鍾, 10:30=.=
原來又要去飲茶=3=,, 唔想wor><"""
我咪話唔想去low,,, 成日都去飲茶><"""好煩下,,,
最尾都係比人迫左去, 等左好鬼耐,,,先有位

食又要等><><""", 唔知做咩,, 食左好少野就飽鬼左-00-,,,
算, 之後我打比nick哥, 叫佢黎快d幫佢影印本科學書=3=,,,
(其實佢好早就打黎, 叫我help佢影印><"")
佢個樣好傻仔, 好似未訓醒咁XDDD***
行左幾廿個圈, 終於影印先-00-
咪返歸LOW><"""",,,
又要溫書LA,,,-00-,,, 溫到5:45,,,,
好攰,,,(其實邊溫, 邊玩XDDD,,,)
玩左陣COMPUTER** AR BA就叫我地去MK廿飯-00-,,
好煩也><"",, DONW左TWINS隻碟,,, ><"""
想聽BUT比AR BA的左去廿飯-00-,,,
好煩,,, 打邊爐, 又貴=.="",, D野又少,,, 車,,,,
BUT D湯底正正正正~~~~**
BUT冇得睇紀曉嵐唷><"""
都算LA,,, ""在世界中心XX愛,,"" 又冇得睇-33-,,,,慘,,,
之後返歸,, 沖涼,,,,, 想打日記的,,, BUT比AR BA叫左去ZzZzZzZ>M<""
算,,,, 今日都打返LA***^++^ |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 22 | »
|