DON'T BE still!
XD MAN*
cherrie3415
暱稱: C H E R R I E**=]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
=33=
-33-'`
教會
XD
新的
文章分類
全部 (107)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 107
留言總數: 20
今日人氣: 0
累積人氣: 2125
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 6 日  星期五   晴天


考完試LA,, 愉快 分類: 未分類

正,, 今日終於考好C""

GOOD,, 本身想去MK玩的,,,

又冇人同我去]]-33- 咪星期一先去LOW}}

算-33-,, 唉,, 好想YUK!同我去啊,,

如果佢今日放假的話,,, 佢SURE同我去-3-唉!!!!!

星期6去的話,, 我SURE比人鬧-33-(因為我想買好多野 )

要買袋,, 錶(唔知邊條賤人偷左-00-),, 仲有鞋,,,,

出血啊,,, 袋:60  錶:40 鞋:50-80

200幾呢,,, 家陣得果100-33-,,

+買出糧200]]

洗得乾乾淨淨^^

=.=

我要努力搵銀!! 靠我GE考C LA ><""

希望考得好D,, 媽咪會比多D$$$$$$$我^++^正呢,,,

, $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

8夢,, 我考試成日都打機,, ALL PASS晒都偷笑LA=33=

今日ONLY見到佢幾面咋,,, 好想同佢CHAT AR**

唔知幾時可以同佢一班呢,,,,,,,,

如果佢讀書讀得D就好LA,, (其實我唔知佢成績好唔好-33-)

唉,, 我諗佢連我叫咩名都唔知-33-

我都唔記得佢叫咩名LA,,,,,,,

F.2-3 D BOYS好多都好令仔XDDDDDDDDDDDD

我好LIKE你AR>3<,,

好想同你傾計AR]] 我一直都唔咁....

好驚你唔LIKE我AR,,

我會努力減肥!!!!

你會支持我咖可??

 

今日考HISTORY也,, 正,,

好多都識,,, YEAH!! 我識牙,,

我好叻呢~~^3^, 唔知你又考成點呢-..-

我驚地圖錯咋-00-,,

IT,, 好多都亂撞~~ -00-""

PTH: UM,,, LISTEN都OK,, BUT寫果度就REALLY 唔得=33=

今日要同我POPO掛隊睇E生,,, 唉~~ 算LA,, 我又唔係未試過""

今日考好C,, 同魚+佩兒廿M記,,(好肥呢,,,-33-)

唔想廿啊,,, 好!! 我要DO 得D EX,, 減晒佢!!!!!!!!!!!!!!!!!!

頭先肚痾啊><""

2006 年 1 月 5 日  星期四   晴天


06.1.4 滿足 分類: 未分類

今日考數學, 比我想象中簡單,,

最尾果板唔識,,,

今日好想zzzzz,

唔打咁多LA]]]

聽日考HISTORY,,,,

唔知難唔難呢....

2006 年 1 月 4 日  星期三   陰天


考中教+SS也... 不安 分類: 未分類

O,,, 今日好似中教考得好差啊@@""""

返到學校,, 又係溫書,,, 背野背到想死了><""

SS,,, 唔會太差掛@@""

最尾果PART 寫唔夠一板也@@""

好驚果PART冇分XDDDDD""""

算LA= ="""

考SS ENG**

好難啊,, 好多都唔明,,,

我偷偷咁望WA姐,,, 好似好識咁-00-""

亂做啊]]]

之後小息]]

本身好靜咁STUDY緊*****

點知見到WA姐, 咪一齊落去LOWWWW

佢BUY野廿,,, 陪佢LOW,,,,

之後經過操場,,, WA姐話有個BOYYY同我好襯@@"""

我問係邊個??""" 佢指住個BOY@@""" 個樣,,,唔記得LA@@"""

冇辦法,, 人老,,, 記性差左**

好似都OKKKK GE,,, 之後我話係咩@︿@"""

佢話係,,, 之後見到YU,, 佢咪同佢講LOW,,,/..\

點知佢又識@@""(好似全校靚仔佢都識 )

佢冇LALA同佢講,, 話""我""(唔係我講啊!!WA!!)話我同佢好襯....

想溝佢-00-,,, @@""" -00-,,, 百感交集=.=

個BOY睇黎好似好無奈=.=,, 我家陣好失禮你咩-00-

我知我唔令-33-,, 都唔使咁牙MA-00-,,,

之後好快冇事,,, (死人頭,,, 搞到我要搵路行 -00-)--BOY!!!-00-

賤X99999999999(我話YU!!!)

算,,,

考中教啊><""" 好似幾EASY呢~~

BUT我呢D冇溫書,,,, 當然唔識LA

之後放學,, 同WA姐一齊行,,,

O,,, 講你壞話AR[[]]]

-00-

YUK! ! THX!! 多謝你,,, 如果唔係都唔知邊個去MK也LA,,,,><""

THX****

聽日考MATHES LAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

慘,,, 唔識,,, FAIL LA我>3<""""

><><""

希望聽日識LA,, 唔想背= =""" 唉 /M\

驚+心情唔好,,,

好F AR><""

好HATE你=33=

好想快D考好C-33-

2006 年 1 月 3 日  星期二   晴天


考科學,,, 愉快 分類: 未分類

OH YES! 今日考科學也,,,, EASY>W<""啊~~ 不枉我溫左咁耐書><W

BUT** 英文LISTEN+IS ENG,,, 就死左-33-

IS ENG,, 好多都冇做><""" 死得LU**,,,

小息,,, 差D以為放學-00-""

ARYU+WA姐係咁話我個頭NO GD=.=

是旦la,,, 返學姐= ="""

又冇JEI頭=33=,, 係咁咖LA~~~^^"""

是旦LA~~

LISTEN=[,,, CHEAP,,, 都聽唔到個6音UP咩-333-

聽得好辛苦@@""", 之後差唔多有成半板冇做,,,

都唔知點寫好= ="""",,

放學,, 仲以為家姐FLY左-00-,,

點知仲O係HOME WOR=.=,,,,

是旦LA^^"", 仲好, 唔洗走左我果一舊水~~

之後開機聽歌+打日記**

TWINS隻碟正酊AR MA都唔認得,,,

好好聽,,, 隻隻歌都好正~~>3<啜!!!!

幼稚園+海底深唔錯啊,,

其實全部都好正,,, TWINS D歌真係越黎越正,,,**

隻碟值得買,,, 5,,, 遲D睇下有冇$,, 去買~~

BUT天對地一般好聽,,, NO GD NOGD~~~XD

好多正歌XDDDD**,,

唔知陣間有咩歌好聽呢~~

遲D睇下仲有冇野好講LA XDDDDDD,,,,

暫時88,,,,,,,,,,,

2006 年 1 月 2 日  星期一   晴天


打邊爐,,, 滿足 分類: 未分類

琴日冇時間打日記,,,

搞到要今日打=.=, 冇所謂la^^

一朝早比家姐, popo佢地嗌起身= =""

我睇下鍾, 10:30=.=

原來又要去飲茶=3=,, 唔想wor><"""

我咪話唔想去low,,, 成日都去飲茶><"""好煩下,,,

最尾都係比人迫左去, 等左好鬼耐,,,先有位

食又要等><><""", 唔知做咩,, 食左好少野就飽鬼左-00-,,,

算, 之後我打比nick哥, 叫佢黎快d幫佢影印本科學書=3=,,,

(其實佢好早就打黎, 叫我help佢影印><"")

佢個樣好傻仔, 好似未訓醒咁XDDD***

行左幾廿個圈, 終於影印先-00-

咪返歸LOW><"""",,,

又要溫書LA,,,-00-,,, 溫到5:45,,,,

好攰,,,(其實邊溫, 邊玩XDDD,,,)

玩左陣COMPUTER** AR BA就叫我地去MK廿飯-00-,,

好煩也><"",, DONW左TWINS隻碟,,, ><"""

想聽BUT比AR BA的左去廿飯-00-,,,

好煩,,, 打邊爐, 又貴=.="",, D野又少,,, 車,,,,

BUT D湯底正正正正~~~~**

BUT冇得睇紀曉嵐唷><"""

都算LA,,, ""在世界中心XX愛,,"" 又冇得睇-33-,,,,慘,,,

之後返歸,, 沖涼,,,,, 想打日記的,,, BUT比AR BA叫左去ZzZzZzZ>M<""

算,,,, 今日都打返LA***^++^