| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 20 日 星期五  |
1.20 95530149  |
分類: 未分類 |
唉,, 呢2日都去LALA隊=33=
89到死-00-,, D口號簡直用4個字黎形容!!!
""不知所謂""<<
好鬼89=.= 學周星話: 好行,,
真係,,,-00-
我跑`下跑,,
想覺得好ON9,,,
唔想跑咖LA-33-
-00-
O,, 今日,,
終於放底左大口仔,,
唉,, 估唔到佢連一本PTH書都唔借,,
唉,, 好彩MAN同我講佢好樣衰咋,,
BUT我都係FEELL佢OK=.=
BUT呢,,,
YU話7華WOR,,
其實我都唔記得佢係點樣,,
-00-
HAHA,, 有緣會見~~
我咁樣衰..
佢唔會LIKE我,,
通常都係我單戀人/...\
唉,,
好攰,,
今日難得AR BA比我用COMPUTER<,
我要用得實際D!!!
^^""
好LA,,
今日仲係玩果D89LALA
唔想理,,
LUNCH廿左好多野,,
FAT死了-00-
好LA,,
我唔講LA-00-
唉,, 冇愛一身輕
用心考+密>3<
KAKI 新TEL: 95530149
|
2006 年 1 月 18 日 星期三  |
正牙><  |
分類: 未分類 |
好開心ar今日,,
LUNCH小息,, IN課室見到佢,,~
咪行LOW,, 點知有個ON9仔,,
O係我後面哼歌,, 我望原來係大口仔牙!!!!>3<
HAPPY死我牙!!!!!之後佢O係我身邊行過~!
最近牙同佢D距離><
HAPPY!! BUT一諗到佢L MAN,,
好唔HAPPY,, 算LA,, I WILL WASH THEM!!!!
唉,, 佢應該唔會睇上我=[
之後廿完飯,,
比我見到大口仔打波牙!!!
好型仔,, ~~ >3<
靚仔!! BUT佢一按到波,,
D動作慢左D LOW=.=
有幾次仲走波TIM=[
唔緊要,, 有一次佢入到波LA!!!=]
勁,, 我HAPPY到死牙,,
雖然個BALL只係掂到個籃球咖~~=]
是旦LA,, 佢打完波一身汗啊~ 去飲水~~
佢飲完, 我飲~~
HAPPY死了,,
雖然我ONLY係單LOVE佢,,
冇所謂LA,, 見到佢都好HAPPY^^
之後去左睇下佢有冇JOIN SPORT DAY,,
有牙,,
唔知幾多米,,
第1次,, 第7線~~
我一定會為佢+油!!!
加油牙,,
之後小息END左,,
PE,, 張SIR又話下堂先食餐,,,
今堂做體操,, 好難做=.=
之後SS,,
THEN ART,,,
妖,,
要畫過,,,
唉, 算LA=33=]
今日真係好HAPPY!!
搵到好多關於佢GE野牙>3<
放學上E-CLASS
搵到佢ICQ>3<
電話,, 唔知係唔係真GE,,
BUT我唔會CALL佢,,
ICQ,,
3月份,,
我可以玩返COMPUTER,,
我ADD佢!!
ICQ:247946385
TEL: 27026148
一定要真牙!! |
2006 年 1 月 17 日 星期二  |
><""  |
分類: 未分類 |
唉,, n日冇得打日記,, 只好用上IT ge time打la,,
社會56分牙,,, ok la都,,
呢幾日都冇咩事,,
唉,, 琴日姑姐黎,,
懦la我,,
ba係咁話我唔好,,
sure比人睇死牙,,
唉,,
今日可以話見大口仔見得最多ge一日,,,
好happy,, but始終冇得同佢chat><"" |
2006 年 1 月 11 日 星期三  |
憎你(1.11後補)  |
分類: 未分類 |
妖! 今日超黑仔,,
比AR BA鬧,, 好快就冇得上網LA><""!!
好憎佢,, 我又唔係好差,,
中學係咁咖,, 唔係你想我TAKE 80分咩?
講真,, 我真係好想死,,
AR BA AR MA,, 都唔信我,,
係,, 我以前係成日講大話,,(而家少好多)
唔係你地迫我變成咁GE咩?
係咁話我,, 一做錯就ONLY識得鬧!
有冇諗過我感受咖!!!
我係人黎咖!! 唔係你地出氣袋!
我認!! 我今次真係考得差,, 而且係因我玩得太多COMPUTER!!
BUT我真係有溫書LOW,, 得LA,, 佢地要鬧我,,
我冇野好講! 你想打去搵我MISS嗎?
好牙,, 我睇你打去MISS TAM會唔會鬧我唔掂!
個個都差唔多,, 其實55.5咪=56LOW,,
同上次爭1分!! 1分!!
我真係好嬲+hurt,,,
佢地竟然咁樣對我,,
連AR MA]都係咁!!
我真係好唔開心,,
我諗平均黎講都係50幾分LOW,,
唉,, 聽日就冇得玩computer LAAAAA
唔開心,,
要把日記變周記LA,,,=33= |

唉,, 好差= =""  |
分類: 未分類 |
唉,,, 今次EXAM考得好差AR**
我好唔開心=[""
仲以為會唔錯/....\
唉,,, 我好慘AR]]
唔HAPPY,, SURE比BA鬧死我LAAA,,
考試仲打機__ 希望出左成績表,,
名次唔會太CHEAP LA /M\
MATHES+LE仲,, FAIL左>︿<!!
要簽名AR!!!!!! ><""
慘慘慘慘!!
LE仲可以比AR MA簽,,
MATHES,, 唉!! AR BA咁惡死,,
SURE比人KILL!!!!!!!!
上次佢都想鬧我咖LA,,
好彩佢明白,,
今次,, 我話ALL考得差佢一定唔信,,
><""
驚,,
IS都好D,, 64/80,,都可以LA...
唉唉!!!!!!
CS AR!! 40,, 好彩,, PASS左,,, 差D要比AR BA簽=.=
LE><"" 36/100!!
比我想像中差!! 我9人PASS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
死得慘,, 聽日派ENG+中屎,,,
ENG好擔心,, WA姐一定考得好好!!!
中屎,, 我唔擔心,, 因為我識得好多,,
我諗呢班好多都考得好好!!!!
陳偉UP!! 香難,,,
唉!! 我??名落孫山/........................\
唔知點好,, 早知我就唔打機LA, 打咁多LAAAAAAAAAAAA!!
好LA,, 我唔打LA>M<""
END OF TODAY=[[[ |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 22 | »
|