DON'T BE still!
XD MAN*
cherrie3415
暱稱: C H E R R I E**=]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
=33=
-33-'`
教會
XD
新的
文章分類
全部 (107)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 107
留言總數: 20
今日人氣: 3
累積人氣: 2130
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 20 日  星期五   晴天


1.20 95530149 不安 分類: 未分類

唉,, 呢2日都去LALA隊=33=

89到死-00-,, D口號簡直用4個字黎形容!!!

""不知所謂""<<

好鬼89=.= 學周星話: 好行,,

真係,,,-00-

我跑`下跑,,

想覺得好ON9,,,

唔想跑咖LA-33-

-00-

O,, 今日,,

終於放底左大口仔,,

唉,, 估唔到佢連一本PTH書都唔借,,

唉,, 好彩MAN同我講佢好樣衰咋,,

BUT我都係FEELL佢OK=.=

BUT呢,,,

YU話7華WOR,,

其實我都唔記得佢係點樣,,

-00-

HAHA,, 有緣會見~~

我咁樣衰..

佢唔會LIKE我,,

通常都係我單戀人/...\

唉,,

好攰,,

今日難得AR BA比我用COMPUTER<,

我要用得實際D!!!

^^""

好LA,,

今日仲係玩果D89LALA

唔想理,,

LUNCH廿左好多野,,

FAT死了-00-

好LA,,

我唔講LA-00-

唉,, 冇愛一身輕

用心考+密>3<

KAKI 新TEL: 95530149

2006 年 1 月 18 日  星期三   晴天


正牙>< 愉快 分類: 未分類

好開心ar今日,,

LUNCH小息,, IN課室見到佢,,~

咪行LOW,, 點知有個ON9仔,,

O係我後面哼歌,, 我望原來係大口仔牙!!!!>3<

HAPPY死我牙!!!!!之後佢O係我身邊行過~!

最近牙同佢D距離><

HAPPY!! BUT一諗到佢L MAN,,

好唔HAPPY,, 算LA,,  I WILL WASH THEM!!!!

唉,, 佢應該唔會睇上我=[

之後廿完飯,,

比我見到大口仔打波牙!!!

好型仔,, ~~ >3<

靚仔!! BUT佢一按到波,,

D動作慢左D LOW=.=

有幾次仲走波TIM=[

唔緊要,, 有一次佢入到波LA!!!=]

勁,, 我HAPPY到死牙,,

雖然個BALL只係掂到個籃球咖~~=]

是旦LA,, 佢打完波一身汗啊~ 去飲水~~

佢飲完, 我飲~~

HAPPY死了,,

雖然我ONLY係單LOVE佢,,

冇所謂LA,, 見到佢都好HAPPY^^

之後去左睇下佢有冇JOIN SPORT DAY,,

有牙,,

唔知幾多米,,

第1次,, 第7線~~

我一定會為佢+油!!!

加油牙,,

之後小息END左,,

PE,, 張SIR又話下堂先食餐,,,

今堂做體操,, 好難做=.=

之後SS,,

THEN ART,,,

妖,,

要畫過,,,

唉, 算LA=33=]

今日真係好HAPPY!!

搵到好多關於佢GE野牙>3<

放學上E-CLASS

搵到佢ICQ>3<

電話,, 唔知係唔係真GE,,

BUT我唔會CALL佢,,

ICQ,,

3月份,,

我可以玩返COMPUTER,,

我ADD佢!!

ICQ:247946385

TEL: 27026148

一定要真牙!!

2006 年 1 月 17 日  星期二   雨天


><"" 感動 分類: 未分類

唉,, n日冇得打日記,, 只好用上IT ge time打la,,

社會56分牙,,, ok la都,,

呢幾日都冇咩事,,

唉,, 琴日姑姐黎,,

懦la我,,

ba係咁話我唔好,,

sure比人睇死牙,,

唉,,

今日可以話見大口仔見得最多ge一日,,,

好happy,, but始終冇得同佢chat><""

2006 年 1 月 11 日  星期三   晴天


憎你(1.11後補) 呆滯 分類: 未分類

妖! 今日超黑仔,,

比AR BA鬧,, 好快就冇得上網LA><""!!

好憎佢,, 我又唔係好差,,

中學係咁咖,, 唔係你想我TAKE 80分咩?

講真,, 我真係好想死,,

AR BA AR MA,, 都唔信我,,

係,, 我以前係成日講大話,,(而家少好多)

唔係你地迫我變成咁GE咩?

係咁話我,, 一做錯就ONLY識得鬧!

有冇諗過我感受咖!!!

我係人黎咖!! 唔係你地出氣袋!

我認!! 我今次真係考得差,, 而且係因我玩得太多COMPUTER!!

BUT我真係有溫書LOW,, 得LA,, 佢地要鬧我,,

我冇野好講! 你想打去搵我MISS嗎?

好牙,, 我睇你打去MISS TAM會唔會鬧我唔掂!

個個都差唔多,, 其實55.5咪=56LOW,,

同上次爭1分!! 1分!!

我真係好嬲+hurt,,,

佢地竟然咁樣對我,,

連AR MA]都係咁!!

我真係好唔開心,,

我諗平均黎講都係50幾分LOW,,

唉,, 聽日就冇得玩computer LAAAAA

唔開心,,

要把日記變周記LA,,,=33=

唉,, 好差= ="" 感動 分類: 未分類

唉,,, 今次EXAM考得好差AR**

我好唔開心=[""

仲以為會唔錯/....\

唉,,, 我好慘AR]]

唔HAPPY,, SURE比BA鬧死我LAAA,,

考試仲打機__ 希望出左成績表,,

名次唔會太CHEAP LA /M\

MATHES+LE仲,, FAIL左>︿<!!

要簽名AR!!!!!! ><""

慘慘慘慘!!

LE仲可以比AR MA簽,,

MATHES,, 唉!! AR BA咁惡死,,

SURE比人KILL!!!!!!!!

上次佢都想鬧我咖LA,,

好彩佢明白,,

今次,, 我話ALL考得差佢一定唔信,,

><""

驚,,

IS都好D,, 64/80,,都可以LA...

唉唉!!!!!!

CS AR!! 40,, 好彩,, PASS左,,, 差D要比AR BA簽=.=

LE><"" 36/100!!

比我想像中差!! 我9人PASS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

死得慘,, 聽日派ENG+中屎,,,

ENG好擔心,, WA姐一定考得好好!!!

中屎,, 我唔擔心,, 因為我識得好多,,

我諗呢班好多都考得好好!!!!

陳偉UP!! 香難,,,

唉!! 我??名落孫山/........................\

唔知點好,, 早知我就唔打機LA, 打咁多LAAAAAAAAAAAA!!

好LA,, 我唔打LA>M<""

END OF TODAY=[[[