DON'T BE still!
XD MAN*
cherrie3415
暱稱: C H E R R I E**=]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
=33=
-33-'`
教會
XD
新的
文章分類
全部 (107)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 107
留言總數: 20
今日人氣: 0
累積人氣: 2127
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 31 日  星期二   晴天


年X2 愉快 分類: 未分類

今日天氣真好,,
仲有d熱tim@@""
我諗4月到可以係夏天了=.=
今日又係去8年+人地黎8年=]
but,, 個表伯得$10個利是=.=
有4個,, 即係$40la=]
都幾好=]
佢12點幾就黎左la=[
我都未訓醒,,*
因為我琴晚2點先訓=.=
排隊沖涼=]
好la,,
廿完飯,, 又打左好耐機,,
THEN就去表伯'S HOME=.=
依照係咁無聊=[
BUT!!
用$5擰左個大JACKJACK!!!!!
開心死我>3<!!
想擰買POOLPOOL咖=333=
BUT冇$$/...\
我牙BA得$2 -00-
是旦LA咁/....\
下次希望仲有,,
我一定會買!!
返到HOME,,
又係咁=[
廿飯--打機,,
我而家開始唔玩咁耐LA=[[[[[[[[[
冇咩好打LA都=]
希望可以快D用$=]
唔知聽日有咩好做=.=
希望快d過賣後日,,
因為可以做hw,,
快d做完,,
快d享受我ge美麗假期=]
今個week依然都會去教會=]
bUT,, 去邊個D呢
QMSS果個唔知有冇開
柵樓下果個好似幾好=]
下WEEK約了WYMIE ,,去踏單車=]
要問人借了=[   /  租了=[
正,, 好想溜冰啊=]
希望唔好加深近視!!!!!!!!
好LA,, 我要WATCH TV=],,

THANK GOD TO GIVE ME A NICE DAY=],,

THZ!

2006 年 1 月 30 日  星期一   晴天


8年=] 分類: 未分類

o=[ 今日又係要去8年 =[ 超唔想low=[
無聊,, 差d想ZzZzZ!!
去左唔知邊個人GE HOME LOW=[
嗯,, THEN,, 去左APM**
都係冇野好行= =""
唔想行=3=
一去到成村人IN晒我GE HOME@@""
依然係咁無聊=[
新年有咩用??? 對我黎講,,
對係多D假期,, BUT先甜後苦,,
DO U KNOW??
成堆HW等住我
冇辦法,, 天生係懶人GE才料=]
仲有,, 對我係一個財運的假期=]
因為D$$會一堆一堆咁黎=]
擋都擋唔住牙XDDD''
講返今日LA=]
唉,, 去完8年,,
又係好多人IN我HOME=[ / =]
都唔知應該HAPPY好定NOT好=[
67點到廿DINNER了=[
是旦LA=]
好好送=]
有魚生=]美味的美食啊=]
BUT,, 食得幾多下,,
肚子痛=33=
痛一陣又唔痛了=]
好LA,,
廿完呢餐,,
又唔知FAT左幾多了-00000000000000-
我決心今日開始又KEEP返-000000-
樣衰左咩
對我係一個相當唔好的消息!!!!!
之後,,
[比我知道2表哥的XANGA了
WAKAKAKAKKAKAKAKAKA!!!!
知又點= =""
覺得自己開始語無倫次了=.=
因為好LIGHT,, 想zZzZZzZzZz!!
又未沖涼,,
打機打左好耐牙XD=]
決定相信神了,,
一個好重要GE決定!!!
因為我知道神可以幫我改我D唔好GE習慣=]
GD~
而且,,

2006 年 1 月 29 日  星期日   晴天


年初一=] 愉快 分類: 未分類

今日好好開心牙>3<

因為我約左小MEIMEI+小豬豬去玩牙=v=

因為in home hea真太悶=[

等左佢地成半HOUR!!=[

之後去左PO康PARK談心=]

BUT太口渴=33=

好彩彩MEIMEI帶左支可樂姐=]

GD~~~~

3個一齊口水交流=]

THEN去左新都=]

討論MEIMEI果句89牙XDDD,,

THEN去到,,

 有間CAFE冇開門,

可以去坐,, 冇人知啊XDDD=]

BUT我地去左WELCOME買野廿先=]

我今日用左$20啊><

THEN又去左間cafe=]

sit+eat+談心=]

gd,, 好耐冇3條友一齊談心了=]''

THEN又返左去玩,,

推左牙MEIMEI去滑梯滑=]

佢大叫,, 笑死人了XDDDDDD*

THEN我地去玩過3關=](其實唔只=[)

唉,, 平衡感好差=[

THEN''

爬野時,, 我整親隻隻啊=[

痛></...\

因為牙媽要我返歸廿飯=[

唔可以玩千秋LA=['

好想同MEIMEI+豬豬去OCEAN PARK=]

THEN,,

88,, 同K嬌CHAT左9MINS=]

THE END OF TODAY=]

[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  
2006 年 1 月 28 日  星期六   晴天


去教會WITH MEIMEI~ 分類: 未分類

琴日唔記得打日記=33=

我都FORGET左有咩事LU=.=""

今日約左MEIMEI去教會**

佢話好悶WOR-00-

仲撞到葉安俊~

MEIMEI話佢好似HARRY POTTER=.=

我唔覺LOW=[

THEN,,

開小組,, 我地玩UNO~~

THEN睇下我地組養GE兒子,,

MEIMEI一聽到要比$15,,

就好X LA,,

我地行左一陣,,

就去左我HOME,,

THEN,,

佢家人打黎,,

原來佢今日要廿團年飯=[

仲有佢POPO公公,,

已經廿完,,

POPO公公仲返歸了=33==[

佢話今次DIE得=3=

唉,, GD LUCK LA=[