| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 31 日 星期二  |
年X2  |
分類: 未分類 |
今日天氣真好,,
仲有d熱tim@@""
我諗4月到可以係夏天了=.=
今日又係去8年+人地黎8年=]
but,, 個表伯得$10個利是=.=
有4個,, 即係$40la=]
都幾好=]
佢12點幾就黎左la=[
我都未訓醒,,*
因為我琴晚2點先訓=.=
排隊沖涼=]
好la,,
廿完飯,, 又打左好耐機,,
THEN就去表伯'S HOME=.=
依照係咁無聊=[
BUT!!
用$5擰左個大JACKJACK!!!!!
開心死我>3<!!
想擰買POOLPOOL咖=333=
BUT冇$$/...\
我牙BA得$2 -00-
是旦LA咁/....\
下次希望仲有,,
我一定會買!!
返到HOME,,
又係咁=[
廿飯--打機,,
我而家開始唔玩咁耐LA=[[[[[[[[[
冇咩好打LA都=]
希望可以快D用$=]
唔知聽日有咩好做=.=
希望快d過賣後日,,
因為可以做hw,,
快d做完,,
快d享受我ge美麗假期=]
今個week依然都會去教會=]
bUT,, 去邊個D呢
QMSS果個唔知有冇開
柵樓下果個好似幾好=]
下WEEK約了WYMIE
,,去踏單車=]
要問人借了=[ / 租了=[
正,, 好想溜冰啊=]
希望唔好加深近視!!!!!!!!
好LA,, 我要WATCH TV=],,
THANK GOD TO GIVE ME A NICE DAY=],,
THZ!
|
2006 年 1 月 30 日 星期一  |
| 8年=] |
分類: 未分類 |
o=[ 今日又係要去8年
=[ 超唔想low=[
無聊,, 差d想ZzZzZ!!
去左唔知邊個人GE HOME LOW=[
嗯,, THEN,, 去左APM**
都係冇野好行= =""
唔想行=3=
一去到成村人IN晒我GE HOME@@""
依然係咁無聊=[
新年有咩用??? 對我黎講,,
對係多D假期,, BUT先甜後苦,,
DO U KNOW??
成堆HW等住我
冇辦法,, 天生係懶人GE才料=]
仲有,, 對我係一個財運的假期=]
因為D$$會一堆一堆咁黎=]
擋都擋唔住牙XDDD''
講返今日LA=]
唉,, 去完8年,,
又係好多人IN我HOME=[ / =]
都唔知應該HAPPY好定NOT好=[
67點到廿DINNER了=[
是旦LA=]
好好送=]
有魚生=]美味的美食啊=]
BUT,, 食得幾多下,,
肚子痛=33=
痛一陣又唔痛了=]
好LA,,
廿完呢餐,,
又唔知FAT左幾多了-00000000000000-
我決心今日開始又KEEP返-000000-
樣衰左咩
對我係一個相當唔好的消息!!!!!
之後,,
[比我知道2表哥的XANGA了
WAKAKAKAKKAKAKAKAKA!!!!
知又點= =""
覺得自己開始語無倫次了=.=
因為好LIGHT,, 想zZzZZzZzZz!!
又未沖涼,,
打機打左好耐牙XD=]
決定相信神了,,
一個好重要GE決定!!!
因為我知道神可以幫我改我D唔好GE習慣=]
GD~
而且,,
|
2006 年 1 月 29 日 星期日  |
年初一=]  |
分類: 未分類 |
今日好好開心牙>3<
因為我約左小MEIMEI+小豬豬去玩牙=v=
因為in home hea真太悶=[
等左佢地成半HOUR!!=[
之後去左PO康PARK談心=]
BUT太口渴=33=
好彩彩MEIMEI帶左支可樂姐=]
GD~~~~
3個一齊口水交流=]
THEN去左新都=]
討論MEIMEI果句89牙XDDD,,
THEN去到,,
有間CAFE冇開門,
可以去坐,, 冇人知啊XDDD=]
BUT我地去左WELCOME買野廿先=]
我今日用左$20啊><
THEN又去左間cafe=]
sit+eat+談心=]
gd,, 好耐冇3條友一齊談心了=]''
THEN又返左去玩,,
推左牙MEIMEI去滑梯滑=]
佢大叫,, 笑死人了XDDDDDD*
THEN我地去玩過3關=](其實唔只=[)
唉,, 平衡感好差=[
THEN''
爬野時,, 我整親隻隻啊=[
痛></...\
因為牙媽要我返歸廿飯=[
唔可以玩千秋LA=['
好想同MEIMEI+豬豬去OCEAN PARK=]
THEN,,
88,, 同K嬌CHAT左9MINS=]
THE END OF TODAY=] |
2006 年 1 月 28 日 星期六  |
| 去教會WITH MEIMEI~ |
分類: 未分類 |
琴日唔記得打日記=33=
我都FORGET左有咩事LU=.=""
今日約左MEIMEI去教會**
佢話好悶WOR-00-
仲撞到葉安俊~
MEIMEI話佢好似HARRY POTTER=.=
我唔覺LOW=[
THEN,,
開小組,, 我地玩UNO~~
THEN睇下我地組養GE兒子,,
MEIMEI一聽到要比$15,,
就好X LA,,
我地行左一陣,,
就去左我HOME,,
THEN,,
佢家人打黎,,
原來佢今日要廿團年飯=[
仲有佢POPO公公,,
已經廿完,,
POPO公公仲返歸了=33==[
佢話今次DIE得=3=
唉,, GD LUCK LA=[ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 22 | »
|