| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 26 日 星期四  |
搵美美  |
分類: 未分類 |
今日,,
一早諗住同媽咪去but富,,
點知去到新都,,
好多型店都未開,,
搞到要我幫佢拎野=33=
2隻豬腳,,
重到牙媽都唔認得
頂,,
好重@@""
重要景lam拎到上hau tak!!!
重死人LA@@""
拎到上HOME,,
我又係打機=V=
THEN,,
到12:00去搵傻仔美廿LUNCH>3<
等左幾個字**
見到一個一個+密GE人'''
先覺得我真係好想讀+密!!
我決定要+油!!
讀好D書,,,
嗯!!
THEN!
見到BILL,,
佢唔SO我牙><
串=^=
THEN見到林輝,,
靚仔左WOR XDDDDD'''
仲高左TIM@@""""""""""""""""
THEN,,
見到MEIEMI+MIMI~~
廿LUCH時,,
見到羅KA敬@@""
靚仔左+高大左+着3着得好左
型LA,,
本身我都唔知係佢,,
係MEIMEI同我講先知,,
我嗌左幾次佢先應,,
對我態度好冷淡-33-
是旦LAAAAA''=[
THEN又分開LA,,
去左圖書館HEA,,
HEA左幾粒HOURS!!
先見到MIMI+MEIMEI!!
同MEIMEI玩下話走,,
點知佢真係走WOR!!
頂佢!!
浪費我咁多光陰T^T
MIMI又走,,
唉,,
只好無奈咁番歸,,,
講真,,
今晚同MEIMEI CHAT 完TEL後,,,
我真係覺得佢好唔開心=[
唉,, 佢呢排真係幾黑=[
希望佢快D開心番=]
|
2006 年 1 月 25 日 星期三  |
同牙媽出街=33=  |
分類: 未分類 |
今日,,
11:00起左身,,
6左個公仔面廿,,
幾好味,,
冇廿lunch=33=
是旦,,
打左好耐機
2:00到..牙媽要我汁櫃
唔想,,
是旦汁就算LA,,,
THEN''
牙媽同我出去辦年貨YO!
想買FU-33-
BUT睇黎睇去都冇心水-33-
聽日先BUT-33-
THENNNNN
去JUSCO,,
買左$300野=33=
廿左2枝雪CO,,
正,,
THEN去左PARK K
買左超多野!!
買完又要我等佢BUT送,,
唉,, 我無聊地玩手提,,
好後悔做咩唔帶MP3=33=
算,,,
又要拎野-33-
重死人了!!!!!!
返到HOME,,
諗住攞新買GE M巾換,,
點知,,
我BUY果個係M"戰"
頂,,
又要用返舊GE CHEAP野!!
聽日10:00AM
要同AR MA去新都唷-33-
唔想X99999999999999999
唉,,,
冇辦法LAA,
要BUT新3
只好去新都,,
我驚賣晒牙!!@@""
今日係咁多~ |
2006 年 1 月 23 日 星期一  |
SPORT DAY1  |
分類: 未分類 |
YO! 今日幾開心,,
不過好凍=33=
凍到我死死下,,
我100M初賽攞第一牙^^
HAPPY**
60M差少少攞第1><""
真係好少,, 幾CM咋=[[[
我好似又LIKE番佢LA=.=
因為佢SPORT真係好勁,,
BUT我話放手就放手!!!!!!!!!!!!!!=]
一早唔想起身,,,
點知惠敏CALL我~
7:45前到= =""
我咪即刻以快速咁梳洗!!
連早餐都唔記得帶-33-
是旦LAAA]]
之後好快咁行去MTR B搵佢地,,
點知見唔到佢地=33=
等左一陣,,
8:00
冇佢地
咪自己等車LOW==
等下等下見到MAN!!=v=
一齊掂
GO!
等左幾個字,,
車到LAAA""
冇咩好同man chat^^""
返到去又係LALA隊果D,,
冇咩特別!!
THEN LUNCH
我咪去同MAN等人去廿,,
都係去m記,,
多人到死LAAA=333333=
廿左辣CHICKEN包,,
正,,
THEN,,
比賽,,
60M: 我差少少就第一=33=
100M: 第一
放學LAAA
鄭紅生話同我鬥果D都好廢-33-
佢有D暗串LOW-33-
聽日都唔知點跑LA,,
鬥果D都好勁=00=
唉,, 我輸硬!!
算;;;;;
等左好耐先有792M=.=
食左2包唔係M記GE薯條....
到HOME,,
打日記~~ |
2006 年 1 月 22 日 星期日  |
1.22  |
分類: 未分類 |
今日,,
12:00先起身..
THEN廿飯]]
點知AR BA冇LOCK機,,
正,,
狂玩,,
今日應該冇野做,,@@""
整日記low=] |
2006 年 1 月 21 日 星期六  |
同柵去玩**  |
分類: 未分類 |
YO! 今日同左牙柵去教會,,
本身想去DRAMA的,,
BUT覺得悶,,
咪冇去LOWWW=[**
好驚比MISS鬧,,
下次我返DRAMA^++^]]
返教會,, 好多QM人,,
有幾個認得佢=]
原來聰聰係QM的,,
F.3=WW=
好鬼靜~~
一返去,,
玩D OK好玩"S game,,
成個DIN PO咁-33-
冇所謂LA=]
THEN唱C..
唔咁唱@@
THEN
講D耶穌GE野\\
個牧C問我咩名,,
咪話CHERRIE LOW=.=
THEN 佢又讀唔正D音,,
後面果個唔知WHO(QM"S)
好大聲,,
嚇Q死我=33=
ON9的

THEN小組玩D彈PAPER GAME,,
聰聰個FD係咁彈比我WOR,,
XD* 笑死我..
THEN,,
同牙柵去廿野,,
廿左超多,,
飽死-33-
一返HOME,,
攰=.=
THEN AR MA開飯,,
廿左好少飯,, 就去zZzZz
SLEEP到11:20
本身想沖涼,,
點知比AR BA沖左先,,
是旦-.-
THEN我沖,,
沖完因為冇燈,,
都係有D驚,,
好快咁跑返房=]
THEN唔想SLEEP""
睇TV,,
睇到成3:00AM,,
SLEEP,, |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 22 | »
|