| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 1 月 5 日 星期六  |
| 唉.... |
分類: 未分類 |
由於牙媽又收左我部電話又所左我部電腦...
直到考試完..所以我有排都冇得打T^T
2008年la!!
同..我想祝大家新年快樂!!
HaPpY nEw Year!!!~^^~
|
| 發表時間:2008-01-05 12:09 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
...[[''傻女'']].... 於 2008-02-06 10:03 PM 發表:
cmcm黎la'' 多d上黎我個BLOG留言呀'' http://blog.qooza.hk/yuki999520 你都黎過嫁'''
|
網主回覆
Thx..^^'''
Posted at 2008-02-11 10:10 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
carmen 於 2008-01-20 01:43 AM 發表:
CM... 快D可以用電腦啦....
|
|
|
c H I N G``* 於 2008-01-13 10:27 AM 發表:
|
|