低能柒小縈の日記~                 hihi~ im低能柒小縈~^^
  
.「°!||不自不覺戀上你...,+°.`|      不知為何...
                                                                                                                                ]`' ◆我想成為你最牽掛的一個女子°|▂_◆ˇ`)       可以嗎??
 
                
                                                                                            
cherry01121
暱稱: cherry
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
新年ㄚ!!
唉....
林五到有咩主題...
可以算開心既一日
6k之fds
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 35
今日人氣: 1
累積人氣: 1395
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 5 日  星期六   晴天


唉.... 分類: 未分類

 由於牙媽又收左我部電話又所左我部電腦...

直到考試完..所以我有排都冇得打T^T    

2008年la!!

 同..我想祝大家新年快樂!!

HaPpY nEw Year!!!~^^~

發表時間:2008-01-05 12:09 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 cherry01121 的日誌)


...[[''傻女'']].... 於 2008-02-06 10:03 PM 發表:
cmcm黎la''
多d上黎我個BLOG留言呀''
http://blog.qooza.hk/yuki999520
你都黎過嫁'''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wing1927 於 2008-02-06 05:34 PM 發表:
cM*`=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 Thx..^^'''
 
Posted at 2008-02-11 10:10 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



xainwing 於 2008-02-06 04:42 PM 發表:
CMCM"*!嘻
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



carmen 於 2008-01-20 01:43 AM 發表:
CM...
快D可以用電腦啦....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



c H I N G``* 於 2008-01-13 10:27 AM 發表:
得閒上泥留個cm啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]