|
| 我 的 資 料 |
|
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 最 近 訪 客 |
|
|
| 每 月 文 章 |
|
|
| 日 誌 訂 閱 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
| 日 誌 統 計 |
文章總數: 16
留言總數: 65
今日人氣: 7
累積人氣: 934 |
|
 |
|
 |
2007 年 12 月 15 日 星期六  |
|
|
|
嘩....  |
|
20071215 yeah!!
上午勁無聊,
學琴果陣,
我個阿Sir話左俾我知,
我上次考鋼琴既分數啦,
150full marks,
我得113分,
唉~~
下午就唔同啦,
我同左小金仔出去buy野,
buy一種變變糖呀,
佢可以變色的,
變左色仲可以測試果日運程,
好鬼搞野,
星期一去營個陣,
我一定會請我個好朋友食,
好期待呀,
yeah~~
我地仲找左好多好食既糖,
用一元拎左一粒勁大既香口膠,
跟住就閃人啦,
我地跟住去玩千秋,
好鬼開心,
我去左小金仔家呀,
小金番到屋企無啦啦肚唔舒服,
去左洗手間,
去完洗手間小金發現唔見左一條香蕉仔,
最糟既係條香蕉仔唔係佢的,
唉...
我地都覺得條香蕉仔,
應該留左係打千秋個到,
唉.....
88
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
|
|
becky1 於 2007-12-23 03:45 PM 發表:
|
網主回覆
香蕉仔係一個好可愛的玩具黎+,嘻嘻 Posted at 2007-12-24 11:15 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔好咁啦小叻BBBBBBBBBBBB Posted at 2007-12-23 01:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
金金 於 2007-12-16 08:49 PM 發表:
十卜係支持既英文牙嘛!! 去Camp一定好開針牙~哈哈!變變
|
網主回覆
哦,明白,我都係好開心呀,變變.. Posted at 2007-12-17 08:19 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
金金 於 2007-12-16 06:58 PM 發表:
|
網主回覆
y你在(支持)前面+十卜呀?!
55..隻蕉蕉好慘,一定俾人拾到,唉..
咁可愛既野.... Posted at 2007-12-16 07:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|