cherry0806 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
°+" 我::..*的*..鏡,,子_ ×*
我生活中的一切一切,也在這裡反映出.................
我 的 資 料

暱稱: 查理B
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
yaya~~嘩~~~
第一次去Camp....
yoyo~~
嘩....
sorry,各人,我打錯...
日 誌 分 類
全部 (16)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 16
留言總數: 65
今日人氣: 15
累積人氣: 942
RSS Feed
2007 年 12 月 15 日  星期六   晴天
嘩.... 驚訝

20071215 yeah!!

上午勁無聊,

學琴果陣,

我個阿Sir話左俾我知,

我上次考鋼琴既分數啦,

150full marks,

我得113分,

唉~~

下午就唔同啦,

我同左小金仔出去buy野,

buy一種變變糖呀,

佢可以變色的,

變左色仲可以測試果日運程,

好鬼搞野,

星期一去營個陣,

我一定會請我個好朋友食,

好期待呀,

yeah~~

我地仲找左好多好食既糖,

用一元拎左一粒勁大既香口膠,

跟住就閃人啦,

我地跟住去玩千秋,

好鬼開心,

我去左小金仔家呀,

小金番到屋企無啦啦肚唔舒服,

去左洗手間,

去完洗手間小金發現唔見左一條香蕉仔,

最糟既係條香蕉仔唔係佢的,

唉...

我地都覺得條香蕉仔,

應該留左係打千秋個到,

唉.....

88

 

 


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 cherry0806 的日誌)


becky1 於 2007-12-23 03:45 PM 發表:
香蕉仔?
係玩具?
係sweet??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

香蕉仔係一個好可愛的玩具黎+,嘻嘻
Posted at 2007-12-24 11:15 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yokowong0204 於 2007-12-21 04:06 PM 發表:
你地又唔理我..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔好咁啦小叻BBBBBBBBBBBB
Posted at 2007-12-23 01:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



金金 於 2007-12-16 08:49 PM 發表:
十卜係支持既英文牙嘛!!
去Camp一定好開針牙~哈哈!變變
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦,明白,我都係好開心呀,變變..
Posted at 2007-12-17 08:19 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



金金 於 2007-12-16 06:58 PM 發表:
十卜(支持)你~~~隻蕉蕉好慘
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

y你在(支持)前面+十卜呀?!
55..隻蕉蕉好慘,一定俾人拾到,唉..
咁可愛既野....
Posted at 2007-12-16 07:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]