車'~
有誰明白我...
明白我的;不需要多...一個...便足夠了...
只要有一段快樂既回憶;那就已經足夠=]
cherry1012
暱稱: 車~*
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-3-24
2010-3-1
2009-10-26
2009-10-17
2009-9-22
文章分類
全部 (29)
生活"囧"事~-.- (8)
校園"膠"事...-v- (17)
未分類 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 77
今日人氣: 0
累積人氣: 1397
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 26 日  星期一   晴天


2009-10-26 呆滯 分類: 校園"膠"事...-v-
仲差ENG就test曬lu~
講番上個禮拜先...
星期一考中文...
派咗;覺得自己考得唔係幾好 [我竟然低過黃bra同知輝爺T_T]
星期二考MAths,,
幾易;不過可能有好多careless mistakes
星期三考LS [sosad]
唔識做;好驚~~
lunch之後上中文;[三音度上xd]
好正,,成班一齊串咀
ANgel 問:"點解白鴨可能用多角度描寫;人唔可以?"
MIss 話:"咁人係唔係動物丫?"
全班答: "係"  靜咗一秒...
MIss 話: "人係高級動物黎嫁嘛"
謝偉澤問 :"咁有個人抱住隻鴨呢?"
MIss話 :"我知;仲要係着白3白褲冇戴眼鏡嫁tim~"<暗視謝xx InG...
我笑咗;
最後,,佢比MIss屈機,,
罰抄書一段~
放學打波;多謝曾建樺既講解
星期四IS應該都ok既
不過MC同TorF都tick曬 [sobad]
每part冇咗2分...
第1,2堂MAths...
MIss上咗黎;話冇帶咪
落咗去就冇再上過黎喇-_-
Roula姐睇堂
冇拿拿拎咗我果個咩limerick
up咗幾個字,,畫花曬張紙-.-
第3堂又係佢上堂
整埋曬D硬card玩遊戲;
浪費!!
VA堂冇拿拿問問題;
2分鐘大幾個人企係度
PE堂;MIss CHan last Day...
圍住甲寅鄧顯跑咗一個圈~
做完熱身係cover出面跳繩
hea爆;見到D男仔號
鐘柏康,,呀Mark掂呀xd
HEA咗陣就一堂喇;
第2堂跳大繩or羽毛球~
同囧怡打
[羽毛球白痴];囧怡真係囧曬喇~
打打下同MIss 傾計
MIss比咗佢打提no.我地
我地可以同佢MSn喇xdd
放咗學又打波~
星期五GEO;唔係好難
TEST完中文;
大部分時間搞班務
LED悶
IS教書;希望聽日有得派卷啦~
MAths2堂MIss又冇番
悶死
悶到玩"Ture OR False" xd
謝生要同火雞講對佢有好感xd
ENG關姐同我地溫書
第一次...驚訝
放咗學打波;
5點幾上番去2E玩~
偷拍黃bra xd
番到屋企成晚係度搞site+傾電話
曾楚然不屑..CP勁爆XD
點幾先訓
星期六悶-.-
中午傾咗陣msn
講咗[冇語無倫次];佢應該明掛~
11點幾<pm同囧怡講電話
"你有幾鐘意我呀?"xdd
我終於諗到答案既出處喇xd
點幾訓佢心痛? 唔信...
琴日只到任X賢名句:mm=厘米!!!
一定記住~~xd





訪客留言 (返回 cherry1012 的日誌)


girlsin 於 2010-02-20 05:21 PM 發表:
cm`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



orzyee 於 2009-10-26 11:53 AM 發表:
要註明羽毛球白癡係你唔係我haha`
y0哂啦用電話msn xd`
咦你諗到出處喇快d講俾我聽啦y0*`
佢真係會心痛架你早d訓啦-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哦-3-
Posted at 2009-10-26 12:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]