我今日一起身係7:30amsee野~.see完野後
我就食野,食完野後就休息訓左2個鍾,起身就
cooking........2:30出去大埔學琴,學完後返
home,我牙媽有嘈......好煩......煩煩煩煩
煩煩煩煩煩煩煩煩煩.......