︼YOU Are mY Only loVe﹏
[[ 愛的元素S就是付出]] 我願意為你付出一切既野﹏
cherry52013
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
人氣:1601
cherry52013
暱稱: ﹏笨S!U蔡
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
MORE...
«
‹
January 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新日誌
•
完結..
•
我..醒啦.
•
甜中帶苦
•
開心寶寶呀
•
身心交痛
日誌分類
•
全部
(47)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
2007 年 8 月 30 日 星期四
完結..
今日10點起左身..
講電話..
今日正正式式同牙健散左..
好對唔住呀...
完結了...
刊登時間:2007-08-30 11:07 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 cherry52013 的日誌
)
kaka 於 2008-01-03 09:50 PM 發表:
het man
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
丫琪(家姐) 於 2007-09-01 03:47 PM 發表:
丫妹:
你做咩吾覆我cm ge??
你系咪吾得閒呢??
點牙...你諗到咪牙....知道自己應該要邊個咪呀??
咪諗到吾緊要..我諗個個人一定會等你嫁....
希望你可以同佢一齊la...ok??
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
丫琪(家姐_ 於 2007-08-31 01:03 PM 發表:
丫妹:
又係我第一個人留言比你la...嘻嘻....點解你d fd唔cm比你ge??
你做咩同牙健散左都要打係日記到ge....
咁你宜家同牙健散左..你仲有冇d唔開心呀....
點解你個日記好似冇左歌咁ge??仲咩唔整歌係個日記到呀??
唉..唔講la...886
得閒我黎cm la...ok??
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 cherry52013 的日誌
]