2006 年 9 月 9 日 星期六  |
| 生日`... |
今日有2個fd生日.."
我係喱到同你地講"生日快樂"...
唱歌比你地聽啦...哈哈
happy birhtday to you~
happy birhtday to you~
happy birhtday to 你地..
happy birhtday to you~
我都就快生日啦...
有好多人同我預祝丫.."
今日我同哥and佢d fd一齊去唱k...BBQ
你地知吾知我今日收幾多份禮物呢?``
系7份牙..."哈哈
代表佢地柒頭.."
講下笑....不過多謝你地...
臭碧"...
|
| 刊登時間︰2006-09-10 01:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
柏霖 於 2006-09-13 08:36 PM 發表:
halo~
生日快樂牙...
係咪好感動呢??
估唔到我會泥留言呢??
hahee... ...""
sorry牙...我唔知道妳今日生日牙
sorsor...唔好嬲啦...
哥哥錫返牙...
5牙..係咪開心返呢??
係呢??嘻嘻*
好啦...我走啦...
我下次泥過啦
妳會唔會掛住我嫁??
算啦...真係去啦...
~~byebye~~5牙
|
|
|
哥 於 2006-09-13 11:40 AM 發表:
|
|
| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|