TODAY,我同我DAD釣魚..
去左三家村..既碼頭..
但係我DAD就帶MY我兩個表弟..
佢哋好鬼煩..煩都連我MUM都唔應得我..哈哈..
THEN,我就搭左我姑媽車返屋企啦!!!
點解行行下..死左火喎..
搞到我哋D男仔要落車..仲要推車TIM..
真係呀..冇啦啦做咩要我推車喎..雖然我係男仔..但係洗唔洗咁樣對我哋呀..
但係好彩..AT NIGHT..發生左我好想發生既嘢..
笑到我呀..好快要IN青山啦..