2009 年 7 月 16 日  星期四   晴天


  分類: 未分類
                                                              BB要cM!?
.#久未放晴的天空 依舊留著妳的笑容:>
.#哭過 卻無法掩埋歉疚(!)
#我只能永遠讀著對白 讀著我給妳的傷害!
.#我原諒不了我 就請妳當作我已不在(:
.#我睜開雙眼 看著空白 忘記妳對我的期待.
.#讀完了依賴 我很快就離開;d

沈默 不代表我不痛;(
不痛 眼淚就不會流;)
 

 金日同D FD出左去玩,

幾開心

仲去左買野TIM

我地買左本薄,

我好中意0.0

跟住去左食姜心MX

都幾好食...

行到4點幾,

我地就番去,

我同佢係住同1個地方

好方便呢.

星期6去海洋公園...

好HAPPY丫.

星期日去睇戲同去尖沙咀玩...

好期待呢...

哈哈0.0

希望呢2日快D到呀呀呀

5好走住...

比個C0mmEnT先好走

出世時間:2009-07-16 08:37 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]我要


cherry95412
暱稱: ◆×云儿*|||*◇
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章