2009 年 7 月 16 日 星期四   |
| |
分類: 未分類 |
BB要cM!?
.#久未放晴的天空 依舊留著妳的笑容:>
.#哭過 卻無法掩埋歉疚(!)
#我只能永遠讀著對白 讀著我給妳的傷害!
.#我原諒不了我 就請妳當作我已不在(:
.#我睜開雙眼 看著空白 忘記妳對我的期待.
.#讀完了依賴 我很快就離開;d

我沈默 不代表我不痛;(
我不痛 眼淚就不會流;)
金日同D FD出左去玩,
幾開心
仲去左買野TIM
我地買左本薄,
我好中意0.0
跟住去左食姜心MX
都幾好食...
行到4點幾,
我地就番去,
我同佢係住同1個地方
好方便呢.
星期6去海洋公園...
好HAPPY丫.
星期日去睇戲同去尖沙咀玩...
好期待呢...
哈哈0.0
希望呢2日快D到呀呀呀
5好走住...
比個C0mmEnT先好走
|
出世時間 :2009-07-16 08:37 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]我要         |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 38 | »
|
|