2009 年 7 月 12 日 星期日   |
| |
分類: 未分類 |
BB要cM!?
.#久未放晴的天空 依舊留著妳的笑容:>
.#哭過 卻無法掩埋歉疚(!)
#我只能永遠讀著對白 讀著我給妳的傷害!
.#我原諒不了我 就請妳當作我已不在(:
.#我睜開雙眼 看著空白 忘記妳對我的期待.
.#讀完了依賴 我很快就離開;d

我沈默 不代表我不痛;(
我不痛 眼淚就不會流;)
| .....................我好憎你呀.................................. |
分類: 未分類 |
|
我好憎你呀!  |
分類: 未分類 |
|
你知唔知呀?
其實我好憎你呀黃可兒
因為你的成信問題,態度問題,扮串問題等.....
你同周詠詩我會憎你多五倍
話人串你我問清楚
緊住又話唔知道勁爆呀
你唔係話我識錯左我咩?
係我識錯左你呀!樣柒
我話俾你聽13號個日
你唔洗子兒串我D FD
如果唔係我第一個串瓜你先
你最好唔好反學
唔好俾我再見到你
我正式同你講我超憎你呀!
祝你行街踩蕉皮呀!
喇叭牌正露丸 黃可兒你好柒頭
資料由黃靜提供
|
|
|
出世時間 :2009-07-12 11:14 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]我要         |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 38 | »
|
|