金日.我地去左食壽C.去金水食.都幾好食嫁0.0....我地食左2碗拉麵.1碗三文魚飯.勁多三文魚囉0.0.果到D野超好食呀...又吾算貴.....得閒大家都去試下.....跟住就去左睇戲...睇冰河世紀3.....但係就冇3D睇囉....本來係睇3D嫁...不過....果間戲院冇3DT^T.......好好笑呀...笑死我0.0 果隻森仔超好笑呀....偷恐龍媽媽D蛋....末死過咩........不過最後....恐龍媽媽都救番森仔.....睇到我好緊張......我金次睇左變形金剛同冰河世紀....我想睇矮仔多情.康州驅魔實錄.哈利波德.....仲有就係....射XXX傅......都幾好睇嫁0.0