2009 年 7 月 1 日  星期三   晴天


  分類: 未分類
                                                              BB要cM!?
.#久未放晴的天空 依舊留著妳的笑容:>
.#哭過 卻無法掩埋歉疚(!)
#我只能永遠讀著對白 讀著我給妳的傷害!
.#我原諒不了我 就請妳當作我已不在(:
.#我睜開雙眼 看著空白 忘記妳對我的期待.
.#讀完了依賴 我很快就離開;d

沈默 不代表我不痛;(
不痛 眼淚就不會流;)
 

金日.我地去左食壽C.去金水食.都幾好食嫁0.0....我地食左2碗拉麵.1碗三文魚飯.勁多三文魚囉0.0.果到D野超好食呀...又吾算貴.....得閒大家都去試下.....跟住就去左睇戲...睇冰河世紀3.....但係就冇3D睇囉....本來係睇3D嫁...不過....果間戲院冇3DT^T.......好好笑呀...笑死我0.0  果隻森仔超好笑呀....偷恐龍媽媽D蛋....末死過咩........不過最後....恐龍媽媽都救番森仔.....睇到我好緊張......我金次睇左變形金剛同冰河世紀....我想睇矮仔多情.康州驅魔實錄.哈利波德.....仲有就係....射XXX傅......都幾好睇嫁0.0  
 

 
 
出世時間:2009-07-01 04:57 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]我要


cherry95412
暱稱: ◆×云儿*|||*◇
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章