2009 年 6 月 8 日  星期一   晴天


  分類: 未分類
                                                              BB要cM!?
.#久未放晴的天空 依舊留著妳的笑容:>
.#哭過 卻無法掩埋歉疚(!)
#我只能永遠讀著對白 讀著我給妳的傷害!
.#我原諒不了我 就請妳當作我已不在(:
.#我睜開雙眼 看著空白 忘記妳對我的期待.
.#讀完了依賴 我很快就離開;d

沈默 不代表我不痛;(
不痛 眼淚就不會流;)
 

 

 

頭先禾個再次番生...希望大家中意啦....

------------------------------------------------------------------------------------------------

今日學校舉行歌唱比賽...

D人唱得好好聽丫......

有D就彈琴.......

我地班都有人彈琴丫......

佢又彈得蝨好聽喎...

真係睇吾出呀.0.0

不過......

其實個個都係一樣姐...

有好有吾好..

就黎大[雅]....

大家要比D心機呀....

記住留個CM仔先好走呀....... THX>33

出世時間:2009-06-08 08:43 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]我要


cherry95412
暱稱: ◆×云儿*|||*◇
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章