2009 年 6 月 8 日 星期一   |
| |
分類: 未分類 |
BB要cM!?
.#久未放晴的天空 依舊留著妳的笑容:>
.#哭過 卻無法掩埋歉疚(!)
#我只能永遠讀著對白 讀著我給妳的傷害!
.#我原諒不了我 就請妳當作我已不在(:
.#我睜開雙眼 看著空白 忘記妳對我的期待.
.#讀完了依賴 我很快就離開;d

我沈默 不代表我不痛;(
我不痛 眼淚就不會流;)
頭先禾個再次番生...希望大家中意啦....
------------------------------------------------------------------------------------------------
今日學校舉行歌唱比賽...
D人唱得好好聽丫......
有D就彈琴.......
我地班都有人彈琴丫......
佢又彈得蝨好聽喎...
真係睇吾出呀.0.0
不過......
其實個個都係一樣姐...
有好有吾好..
就黎大[雅]....
大家要比D心機呀....
記住留個CM仔先好走呀....... THX>33

|
出世時間 :2009-06-08 08:43 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]我要         |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | »
|
|