BB要cM!?
.#久未放晴的天空 依舊留著妳的笑容:>
.#哭過 卻無法掩埋歉疚(!)
#我只能永遠讀著對白 讀著我給妳的傷害!
.#我原諒不了我 就請妳當作我已不在(:
.#我睜開雙眼 看著空白 忘記妳對我的期待.
.#讀完了依賴 我很快就離開;d

我沈默 不代表我不痛;(
我不痛 眼淚就不會流;)
金日,,,,
同fd落街買野,...
買完番上去既時候....
我地係到講緊笑啦....v_v
有條友話我地c線喎...
都5知佢乜撚事...
話我地c線....
話人c線果d人,,佢自己仲c呀,,,,
仲要係一個呀叔...
我話c乜撚線呀,,,
死{}n9
話我地cc地,,,
佢自己仲c啦,,,,
唉...
講起都8鬼火呀,.,,,,
5講啦...
留個cm仔啦..
the end
|