今日係屋企一直睇日版既流星花園(1)同(2)
睇到對眼就就快盲..
不過真係好好睇!!
睇完就睇日版花樣男子 final
果度D景勁好睇...
搞到我好想去南海
依家好眼訓...
如果唔係..我聽日真係會3點先起身...