今日真係勁唔開心
一放學就沖上去518排練
之後又沖落去換衫練波
打到成件衫濕曬....
返到屋企...
係度比阿媽煩
咁都算啦~
之後仲有個人打黎
叫我做筆記
次次有咩事就叫我做...
份科學書介又係我做....(暈)
睇黎今晚又要遲訓.....