今日我媽話唔返黎食
叫我地自己食
但係我爸又唔知去左邊
我家姐又唔肯出去買
搞到要我出去買晚餐
仲要係10點先出去
搞到我隨便著左件衫就出去....
出到去又凍又少人
太過安靜
搞到我有少少不安...
所以我買完野就沖返屋企
我諗以後我都唔會咁遲自己出去買野