今日派番份音樂測驗卷,得7.5分...(總分係20分...)超無奈...點解我音樂考試次次都係咁差ga...失敗... 今日個王sir又冇番(頂∼),搞到我地冇得上PE堂,要去d班自修..食完lunch之後要測家政,全部都唔識...死硬la今次.. 點解個天要咁對我ar...