今日終於有得休息下啦!
今日天氣唔錯,天氣都幾好,太陽都幾猛,好舒服!(最主要係唔再潮濕!==|||)
呢道就係由我間房映出去既風景!
都唔錯呀!
本來今日打算去睇《愛麗斯夢遊仙境》,但係我家姐又話電腦壞壞地,整好先去!
不過,唔緊啦!我之前同媽子都睇左一次!哈!
琴日食左好多海鮮!比你地睇下D殘骸!==|||
好好味家!
今日係DADDY生日,在這祝佢生日快樂!
期待...