| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2010-02-04  |
分類: 未分類 |
今日仍然傻笑中....K.A.I
今日lunch勁搞笑
太多 講5晒 XD
lunch番黎 去assistant prefect 個meeting
唉...遲到 不過5係最遲嗰個
番到課室 Miss So 問我Mrs Tam 講D咩
同佢講番`
上堂
''什麼是秩序''
講左好耐 全程ge氣氛都麻麻地
後尾都好番D
徐sir 都幾好人 LAST CHANCE
大家乖乖地啦 我好難做嫁~XD
Mrs Tam 特燈送左本簿俾我地 ''記名'' O咀
''班花'' 一入到班房就張本簿送俾聰B~哈
hea左一陣 又去MMLC睇 超級靚聲王 走音 笑死
YO ! 決定左去同如 大澳 不過未拎通告
..........................................
返到屋企
發現TSA個張PAPER不知所蹤影
大頭蝦的我~
推介 勁搞笑 爆笑 超級靚聲王 走音 x)
係咪好正呢!!
鄭信如個QOOZA有REMIX板 正!!! `=)
|
| 發表時間:2010-02-04 07:50 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010-02-03  |
分類: 未分類 |
今日..
好多野都可以省略
下就...全方位 笑KAI晒
坦白講 我地班真係無諗過攞獎
我亦5知道會多左個 ''班花''
''班花''真係勁得意
全程企係到仍然可以臉容不改
Keep住個笑容 真係送個 ''服'' 俾佢
服左學 同`如 + MOMO 做MATHS
半本graph bk 3個人用
問 chow² 借 問billy sir 借
點知原來 tak² 番到學校5夠2分鐘
O咀 行左幾十百次
點知俾佢話 話5帶graph bk 要做50條數
最後....勝利屬於我們的 哈哈
臨走之前問佢
''真係要做50條數呀?!''
''唉..好啦好啦 假ge假ge 5洗做''
YO~
不過遲D有其他實習老師代堂LU~
好想你教數 全班都想
6點幾 終於走人
凍凍~
[ 仲記得 今日笑KAI晒 '支持靚聲王ge請坐底~~~'' ]
|
| 發表時間:2010-02-03 11:08 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 34 | »
|