停留... 等待 ] X FOReveR
``等待.. 原來係好困難的事
對我而言 現在有如時間停留住..
一分一秒都過得好漫長、好漫長
時間停留住.. 你可能會回憶起過去
但我卻係多麼希望 _ 時間能夠快點過去!_!
cherryip_119
暱稱: ``翹 =] XD
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
.......等~
久違了的qooza~
HI~回來之作
Sing Con` Good Show ...
感觸`
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 594
今日人氣: 2
累積人氣: 2068
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 23 日  星期二   晴天


`為什麼是這樣?! 分類: 未分類

好耐都無打blog啦

有好多野都做5黎

好忙`好忙`

無心情  無時間

可能問題出於我

與人無尤~

仲未做晒D功課呀~陰公

好眼訓`琴晚成2點先訓囉

唉...就黎2nd term 啦

我知道要開始溫習

但仍未開始溫習

大家 +油啦!!

          (= TRY OUR BEST =)       


好煩

點解我去決定一樣野

可以咁難

我唔明

係我ge問題嗎

還是你ge問題

責任總不能推給別人

我總要學會如何面對 承擔

加油呀

我相信你可以的

(= NEVER GIVE UP =)

BELIEVE IN ME

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

發表時間:2010-02-23 11:24 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2010 年 2 月 7 日  星期日   晴天


So amazing!! 分類: 未分類

今日 首先要同你講''生日快樂''

5知點解

2月7日 有咁多人生日

所以 2月7日生日ge壽星仔`壽星女

''生日快樂''

特別係你呀 `油

日日都開心 `=)


跟住講番之前

星期五 5/2

2C 第二次ge班會活動

唉..傷心 無得去'

睇到你地打ge野都好開心

我真係真係好好好好好~~想去

強烈要求 班會要再搞活動`

不過5好再燒烤啦` XD

之後去考試`

考試...有如受死

雖然有D誇張

不過我都有心理準備`肥

如果我真係5合格

第一個賴你 !! 講笑姐

不過好多謝如`SD個SMS俾我

THX~~~

個日番到屋企好晏 成11點幾 好攰`


星期6  6/2

12點先起身

跟住就俾小學班FD call左出去

完全無意義地去左粉嶺

跟住又返番上水 囉`

O咀~~

番到屋企 4點幾

收到一個晴天霹靂ge消息

真係好5開心 =(  (我係第一次打呢個表情)

曾經有諗過去喊出黎 大聲咁喊!

不過都係放棄左呢個決定

因為

--無

--必

--要

5開心ge野5講啦 !

`夜晚去左大埔

見番一班同我係桂林共度左7日6夜 ge 朋友

好感動

真係成年無見啦! XD

大家一齊講番D感受 經歷

大家都成長了 我也是!

所以不應因小事而哭泣

~~多謝大家~~

好希望同大家一齊

無論係 `膠子們 `2C們 還是 `桂林共度左7日6夜 ge 朋友們

永不忘記

FOR: 桂林共度左7日6夜 ge 朋友們

好多謝你地

你地仲記得我

係呢7日6夜褢

包容了我這個十分又非常''大頭蝦''ge人

包容了我係呢個TRIP年紀第三細又咩都5識ge人

特別係我ge組員&肥烈SIR

十分感謝你地ge照顧

多謝我ge BUDDY  :Winnie

多謝我ge 小天使  :玉玲

大家要Keep Contect 呀 !

不過有一件事真係好amazing GE 係

原來係嗰個trip有一個

同我 同月同日 生日ge男仔

係個7日6夜 我都5知

係尋晚 個LAST MEETING 先知囉

仲要係人地口中得知!

無言`

係我生日個陣

我一定會同佢講''生日快樂''

因為佢都會 哈`


回服番一個好KAI ge 我

緊係有D好KAI ge 野送俾大家

 

笑死我 

5知佢會5會拍 BAD ROMANCE`

 

 

發表時間:2010-02-07 03:33 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]