| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 23 日 星期二  |
| `為什麼是這樣?! |
分類: 未分類 |
好耐都無打blog啦
有好多野都做5黎
好忙`好忙`
無心情 無時間
可能問題出於我
與人無尤~
仲未做晒D功課呀~陰公
好眼訓`琴晚成2點先訓囉
唉...就黎2nd term 啦
我知道要開始溫習
但仍未開始溫習
大家 +油啦!!
(= TRY OUR BEST =)
好煩
點解我去決定一樣野
可以咁難
我唔明
係我ge問題嗎
還是你ge問題
但
責任總不能推給別人
我總要學會如何面對 承擔
加油呀
我相信你可以的
(= NEVER GIVE UP =)
BELIEVE IN ME
|
| 發表時間:2010-02-23 11:24 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 7 日 星期日  |
| So amazing!! |
分類: 未分類 |
今日 首先要同你講''生日快樂''
5知點解
2月7日 有咁多人生日
所以 2月7日生日ge壽星仔`壽星女
''生日快樂''
特別係你呀 `油
日日都開心 `=)
跟住講番之前
星期五 5/2
2C 第二次ge班會活動
唉..傷心 無得去'
睇到你地打ge野都好開心
我真係真係好好好好好~~想去
強烈要求 班會要再搞活動`
不過5好再燒烤啦` XD
之後去考試`
考試...有如受死
雖然有D誇張
不過我都有心理準備`肥
如果我真係5合格
第一個賴你 !! 講笑姐
不過好多謝如`SD個SMS俾我
THX~~~
個日番到屋企好晏 成11點幾 好攰`
星期6 6/2
12點先起身
跟住就俾小學班FD call左出去
完全無意義地去左粉嶺
跟住又返番上水 囉`
O咀~~
番到屋企 4點幾
收到一個晴天霹靂ge消息
真係好5開心 =( (我係第一次打呢個表情)
曾經有諗過去喊出黎 大聲咁喊!
不過都係放棄左呢個決定
因為
--無
--必
--要
5開心ge野5講啦 !
`夜晚去左大埔
見番一班同我係桂林共度左7日6夜 ge 朋友
好感動
真係成年無見啦! XD
大家一齊講番D感受 經歷
大家都成長了 我也是!
所以不應因小事而哭泣
~~多謝大家~~
好希望同大家一齊
無論係 `膠子們 `2C們 還是 `桂林共度左7日6夜 ge 朋友們
永不忘記
FOR: 桂林共度左7日6夜 ge 朋友們
好多謝你地
你地仲記得我
係呢7日6夜褢
包容了我這個十分又非常''大頭蝦''ge人
包容了我係呢個TRIP年紀第三細又咩都5識ge人
特別係我ge組員&肥烈SIR
十分感謝你地ge照顧
多謝我ge BUDDY :Winnie
多謝我ge 小天使 :玉玲
大家要Keep Contect 呀 !
不過有一件事真係好amazing GE 係
原來係嗰個trip有一個
同我 同月同日 生日ge男仔
係個7日6夜 我都5知
係尋晚 個LAST MEETING 先知囉
仲要係人地口中得知!
無言`
係我生日個陣
我一定會同佢講''生日快樂''
因為佢都會 哈`
回服番一個好KAI ge 我
緊係有D好KAI ge 野送俾大家
笑死我 
5知佢會5會拍 BAD ROMANCE`
|
| 發表時間:2010-02-07 03:33 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 34 | »
|