| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 17 日 星期三  |
wow`終於考完試啦  |
分類: 未分類 |
嘩哈哈
FD子們` 終於完左啦
GoooooooD
本身聽日可以去玩嫁嘛
無啦啦又要番學做個Vocabulary test
唉......
經過3年零8個月ge抗戰之後
真係輕鬆左好多
再次打qooza
真係10年難得 一見ge奇境
今日放左學
傾Drama
係一個世界上最短ge''會''
其實係連''會''都傾唔上
個個都好正囉`咩事
之後一出學校門口
就見到菜兒`
陪佢搵呀yan`
then 同頭盔族去左hea
真係好hea 好hea
hea到連去邊到hea都唔知
你話hea唔hea` 囧
hea下hea下見到MO²
同志呀 因為佢都hea+ing
由 明都→上水中心→新都→上水廣場
hea到我都頂唔順
我+柔姐決定番屋企
決定番屋企真係好明智` xD
winnie the pooh`
等我 我帶你番屋企
P.S. 聽日去邊到hea好呢` hea都要hea得有意義
-COMMENT- 呀`
好想同你地見面`
允許嗎`
唔知你地點呢`
我支持你地`
+油`
|
| 發表時間:2010-03-17 06:53 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 2 日 星期二  |
| 2010-03-02 |
分類: 未分類 |
今日
上D堂真係幾+OK 無聊
食lunCh個陣
大導話要係學校食
所以得番我+如`
真係勁囉
我地咁都撞到呀檸檬叔
跟住
我俾左一段好搞笑ge野俾如`聽
真係`笑死
笑kAI晒囉 咩事呀
兩個傻婆食飯 = 好2笑死 XD
放左學`
放左學 係2C hEA左陣
呀雷同學真係好有聊+得閒囉
改歌`
唔岩音 D歌詞真係正到爆
佢應該係 ''最得閒者'' 第2代
之後去左306
print 野`
成間房得個4個人
我+如`+頭盔女+一個F.4 ge 同學
不過都得左好耐好耐
F.4 嗰個人要print成300幾張野囉 - -''
本身諗住放棄唔等
不過係我多番ge催促下
哈`佢書左啦
臨走個陣
隨口問左一句
''你bor唔bor我買獎卷呀?''
佢話 ''好呀, 不過我得3蚊炸wo''
如` 同 頭盔女 都O晒咀
哈` 成功 yO`
之後就獨自踏上歸家ge路LU`
快D留下-COMMENT-哦` =)
|
| 發表時間:2010-03-02 09:06 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 34 | »
|