| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 23 日 星期二  |
2010-03-23  |
分類: 未分類 |
呢排ge天氣都唔係咁好
唔知聽日PE堂做咩呢`
D卷已經派晒啦
都Okay 啦
我有進步呀
大家 係第三學期都要進步` 努力呀`
(我已經俾KIMMI同化左 xd)
今朝真係勁嬲囉 咩事`
琴日放學做個MUSIC做得咁辛苦
今日話俾我聽唔洗
真係好黑人憎囉
我爆左出黎
佢E+咩意思先`
( 囧 × N )
中文堂 調左位
好偏僻 我已經與世隔絕 T^T
CHI 卷Ⅲ 好開心呀
未試過咁高分`
努力呀`
CE 又調位`
唉......又你角落位
好彩我隔離仲有個小天使`
仲有丫+ JAMES`
真係要''N萬分" 感謝 MISS CHAW 囉`
無 la la 又叫我諗問題
係都未倫到我啦` 係咪`
檸檬叔調左位仲點睇聖經呢` xD
究景28號洗唔洗做義工嫁`
|
| 發表時間:2010-03-23 08:53 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 19 日 星期五  |
2010-03-19  |
分類: 未分類 |
今日番學`
已經派左好多卷
唉......
唔想特別講`
都叫做okay啦
過得去ge
全部都pass` 其實我都覺得算係咁啦
maths pass 左` yO
大家`
無論成績係點都好
+油呀
係第三學期
繼續努力呀
蔡卓妍 - 知己
一個人冒著雨光 一座城市
一個背包能裝下多少心事
我閉上眼睛 獨自走過回憶
很害怕因為自己太過真實
和身邊認識的人背道而馳
我睜開眼睛 找回我失而復得的勇氣
是你讓我相信未來的路
偶爾孤孤單單 卻不孤獨
是你讓我有種久違了的暖暖幸福
是你讓我相信酸酸的苦
只要永遠能懂就不在乎
是你讓我看到另外一個自己
每次你間中跌倒
總是你站在我這邊和我一起仰起頭微笑
很害怕因為自己太過真實
和身邊認識的人背道而馳
我睜開眼睛 找回我失而復得的勇氣
是你讓我相信未來的路
偶爾孤孤單單 卻不孤獨
是你讓我有種久違了的暖暖幸福
是你讓我相信酸酸的苦
只要永遠能懂就不在乎
是你讓我看到另外一個自己
每次你間中跌倒
總是你站在我這邊和我一起仰起頭微笑
是你讓我相信未來的路
偶爾孤孤單單 卻不孤獨
是你讓我有種久違了的暖暖幸福
是你讓我相信酸酸的苦
只要永遠能懂就不在乎
是你讓我看到另外一個自己
每次你間中跌倒
(= 總是你第一個伸出雙手給我大大的擁抱 =)
|
| 發表時間:2010-03-19 08:39 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 34 | »
|