★厘
當故事失去美夢
美夢失去線索
而我們失去聯絡

一直愛著你
用我自己的方式

cherrylove21
暱稱: ;★`車厘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 5046
今日人氣: 1
累積人氣: 17157
原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



琴日考完分班試

今日去考ERS EXAM- -

同埋知道分邊班啦

我早左去到

好多人牙= =

之後迫去睇下

1E- -

果時嚇到我牙

之後先知冇分精英唔精英架

好彩姐

之後睇下邊水同我一班

呵呵`開心!

YUI同我一班牙

之後有蒙牛奶`林正輝=0=

之後好想睇下嵐邊班

但係太多人

搵唔到佢個名

之後叫妍睇

1B喎- -

唔理喇

之後入去課室

全部唔識架

不過見到蒙牛奶同林正輝- -

之後又見到尹家鋒

又見到鄧城希

又見到黃自力

最後黎個YUIxd

都幾多人入呢班啦

不過得我同YUI 2個女仔炸

算啦算啦

之後ERS exam`

好易><

之後收通告

林正輝好爆笑

出黎果陣發姣咁= =

之後收通告果時

佢個頭唔郁

淨係隻手郁

好好笑牙

見到YUI係度笑=]

之後個老師幾好人牙

d同學好樣衰牙- -

有d好short=o=

我地好早放左

之後等妍

點知佢地未走住

我走先啦

係門口見到河馬

同佢say hi,

佢冇嬲我lu

之後佢行左第二邊喎

見我咁得閒

我跟住佢

追牙追

佢見到我

佢又跑

我見佢唔好跑

佢停左喇終於

之後同佢傾計啦

又搞gag牙果dxdd

之後佢去圖書館還書

我冇跟佢喇

之後返家

訓覺- -

訓到2點,

媽子打黎叫我拉架手拉車去吉吉果邊

話買舊書喎

之後咪係吉吉等佢囉

拉著架車好樣牙

[囉]死了

之後去左好多間

買左10本

就走左

 

 

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-07-15 05:52 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



呢排咁多人都講下自己d fd`

我又講下先xd

排名不分先後:

[牙yan]

哈`我地識左3年

3年級果時唔理你

之後4年級冇乜反應

到左5年級我地開始一齊玩

一齊笑`都幾開心架

之後絕交

之後因為張紀念冊好番

真係冇諗過我地會係畢業之前會好番架

總之4ever fd啦

[河馬]

之前同你一d都唔熟

不過其實係1年級

我地試過一齊學英文-0-

不過果時都唔識你GE

到左5年級

我地竟然撞番

不過唔熟你

覺得你好樣衰= =

上堂果陣

你成日笑

之後開始同你傾計

到左六年級

考完試同班fd去街

你都係度

果時開始好熟喇

你d笑聲xdd

好震撼=]

之後5月開始傾電話

日日傾

好開心牙

不過因為你把口既關係

我地絕左交喇

因為我好憎你叫我做老婆

我一d都唔中意你架!!

不過我當你係fd架

中學又一齊喇

希望我地繼續做朋友-0-

講你講到咁長架v0v

[嵐]

我當你係fd架

中學同一間xd

其實我冇野好同你講

之前已經講晒啦

總之一世fd子啦

[polly]

同你識左5年

5年級同你坐先熟你

同你坐覺得你勁煩

講野好快

有少少驚你

之後一齊去圖書館開始熟喇

因為你成日遲到xd

要調位果時有d唔捨得你架

之後一齊補習牙

覺得你ok好人架

我地宜家真係好fdfdfd架!!!

雖然唔同你間中學,

不過我愛你- -''呵`

我次次同你講我愛你你都話我癡線xdd

[瑩瑩]

同你識左9年

一年級開始好好朋友

經歷好多野

咁多朋友中

你真係好了解我

我成日玩你你都唔嬲架

永恆的友誼=-=

仲有好多架

下次打

頭先買左新校服

 

 

 

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-07-13 11:13 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



今今今今日好開心牙=]

學跳舞牙牙牙xd

3點學啦

我約左牙yan2點30係天水圍西鐵站

之後我2點出左

去到西鐵站答5

我打比yan啦

點知佢未出門

就係天端等啦

去E3出口落

之後咁岩有706

標左上去

之後yan打黎

傾牙傾

我仲有一個站就到果陣

佢先搭車

等左佢3分鐘度

唔見人既?

之後周圍望

望到左馬路

見到牙yan望住我

之後我衝過去

之後行行行

去到體育館

搵唔到係邊入

之後行下

搵到喇

一入去

見到miss跳緊舞

之後我地驚驚地走左出去

又入返去

miss見到我地

之後點我地名

坐左係度唔知做乜

之後入得去

個miss入先啦

佢入左

我地想入個時

對門拍一聲珊埋左

係度一聲笑

笑下笑下又踩度頂住對門舊野

之後除鞋除襪

等下等下

開始喇

拉筋= =

一開始唔痛

之後死埋v0v

好慘慘牙

痛到震

想跌= =

做掌上壓

sit up...

t3t

之後休息

隻腳痛痛痛>[]<

之後有3個姐姐教我地一個動作

初初唔識

之後明解了^^

之後又教教教

都ok型

最後黎個轉身

識識地

之後問返個miss

又明解了

今日總算教左一少節啦

之後走

同牙yan係度亂舞xd

之後傾左一陣

落雨

yan上車

我過去對面

等左一陣上車

之後返家喇~~~

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-07-11 05:27 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



琴日朝早同人睇戲

軍曹牙xdd

之後返家

2點半去註冊

係大興北等牙媽

嘩嘩嘩

行去果陣熱到你牙

之後入去

得幾個人

見到小善

之後註完走左囉

好多野要睇牙

數學係英文架

低能- -

除左中文

其他都係英文的t33t

返到去啦

同yoyo msn

之後加埋嵐

講下講下佢話佢有少少中意jenny喎- -

之後就打比佢睇佢點答

佢又唔講b0r

又話最憎我呢種人

之後cut線

果陣想喊t^t

cut左又係msn鬧我

話我好x煩

之後我好火

咪鬧佢囉

咁我有問過佢先打架ma

又話我好煩

你當自己係邊個牙

你都低能既

之後佢off左

到左夜晚

佢on左

我問佢係唔係仲嬲我

佢話唔係ar

之後我講對唔住v3v

佢冇理我-0-

唉..

p.s.我今日要去圖書館

借d英文書返黎牙

數學用英文

癡線架

英文我最屎架ma-.-

要努力牙!!!

add oil!

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-07-10 09:43 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



超正牙=]

A,B班差唔多個個都入左百周`

又可以同佢地一齊LU`

其實我想入呢間`

都係想見到你`

因為我知你一定會入架嘛`

點知我又可以同你一間喇`

我係為左呢件事開心牙`

不過冇諗過同你一班`

同你一間中學我已經好滿足喇*v*

以後日日都可以見`

我知我英文唔好`

不過我一定要努力讀`

唔想比人踢出校-0-

即係想放棄你都唔比啦係唔係牙-0-

你好YA~~~

我唔放棄!!!!

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-07-07 09:47 AM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))