|
|
|
|
| |
為何v33v
你們...仲是這麼開朗-v-?
我就像...
鍾有成.3.
真的很固執;[
做什麼事件也好-,-
總會很焦急t33t
為何v0v
我不能像卓柏宇v_v
被人罵...
也能擺出一副不在乎的樣子;;
還帶著輕鬆的心情面對v33v
為何-3-
我想的全部也是負面的東西=0=?
我很害怕...
害怕上了中學''
壓力更大/3\''
父母給我的期望;;
朋友給我的負擔t3t
愛情的考驗-0-
老師的責罵*0*
怎樣辦=3=?
現在...
我能做到的-_-"
只有...
面對<33
|
| |
|
|
|
|
| |
呵呵`我回來了
不過呢個旅行搞笑到呢-,-"
一陣講比大家知la`
好~等我諗下先..
第一日,
去皇崗口等車la`

等左30分鐘
上車la`
話咁快就去到東莞`
之後去酒樓食lunch`
ok好味la`
之後就去咩長安公園la`
我地個個人都冇行到`
影左下相`

媽子同牙哥`

去左隔離間商場有冷氣ma`
之後上車la`
去歡笑天地.v.
個c機唔識路w0r
搞笑-v-
終於去到la`

見到個跳樓機-

嚇鬼死`唔敢玩l0r
之後入去室內玩玩玩
個過山車0k la`

之後玩果個我都唔知叫乜好
訓係度之後轉轉轉

好無聊v0v
之後玩果個野`
好嚇人-0-
坐上去之後上下上下咁la`
佢仲要一路咁轉架>0<
最後倒後轉加上下上下,
加埋佢既音響`
驚驚驚`
離心力好大呢xdd
之後玩火車- -
無聊...
之後走la`

返酒店`
個死c機又唔識路`
周圍兜`周圍兜`
又落車問人牙果d w0r
喂 你唔識唔好做c機la`
之後成車人好嬲`
個導遊又唔講野`
之後又冇lala講分房果d`
講講下喊- -
我明GE~
佢係新仔黎`
女仔`得18歲炸`
我地果團係第一團佢帶既`
就遇上呢個司機`
都幾慘-0-
之後個導遊只好落車`
截的士`叫的士帶旅遊車- -
個導遊要比的士錢t33t
明明個司機唔岩架ma`
去到la`
w0w`
好靚牙牙牙牙
個l0bby好大
之後上房..
23樓- -
我住2309`
睇下個指示?
下...尾房= =
之後搵下la`
點知..
原來係最頭果間..
嚇死左t3t
好大呢間房`
之後休息左陣
去lobby食自助dinner`
難食到你呢- -


haha`
之後上房`

換3`游水xdddd
一去到泳池`

-[]-`
睇下幾深先`
睇唔到個底-0-
之後跳落去`]
一落..睇下個水底`
潛到好深先店到地`
我諗果度2米都有牙
之後[味]水`
乜都睇唔到w0r`
大佬牙`
d水成世都唔換一次GE?
唔理`
個池好大架`
游到死死下- -
之後走`
沖涼`
個t0ilet好大架
有個浴缸`
有一個係沖花曬`
大大大`
之後成班人玩[夾十]

贏9.8蚊xdd
之後2點幾訓左- -
第二日`
7點幾落去食自助早餐
0k掛`
之後去健身室`
正la`
跟住上房`
之後10點幾退房-[]-
影相相`




然後上車`
去食lunch`
好味`
之後去連花山- -
去比蚊咬= =
之後去coco park la`
行街架`
好期待`'
點知....
可怕既事..發生la`
個c機唔識路我地都算la`
到燈口停左`
之後得知架車死左火w0r`
我頂佢牙`
之後..有d團友自己走`
c機話call車要等30分鐘`
妖`我地都自己走la`
成車人走曬l0r`
唔係w0r...仲有個導遊同c機- -
我地諗住向佢地投訴牙`
未試過咁走法`
搞笑囉- -
之後我地唔知去邊好`
坐的士去皇崗`
之後去隔離行街`
食晚飯`
之後走LU`
返到家好支力`
訓左- -
唉...
咁又2 day- -
|
| |
|
|
|
|
| |
親戚走左LU`
不過冇相c ;]
因為冇影到-3-"
冇乜特別姐v0v
聽日跳舞la`
之後星期日''
去東莞旅行xdd
2日1夜 AH ...
我一定會p0st相架 >w<
唔知點解...
呢一刻 v33v
好想...
沖去新學校呢xdd
你地就好la`
咁快就可以番-0-"
我地要等17號牙=]
超期待囉*v*
我好愛新學校牙;]
不過我知道...
開學之後就唔係咁諗.v.
快d到17號la la la la la ;]
好la`
星期二可能會打QZ - -
可能炸~~
大家唔好掛住我la>w<
kai子- -冇人掛住你架-x-
|
| |
|
|
|
|
| |
悶到爆咁濟囉>w<''
不過今日`
我親戚同我表妹黎我屋企住一日牙=P
我諗佢6點前會黎到架喇.v.
到時可能又post相架拉;]
----------------------------------------------
呵呵`今日`
轉左頭像+banner等等既野.3.

xdxd
其實冇乜野打拉owo
我無聊得濟炸-,-
好拉唔洗理我架v_v
bye la xdxd
|
| |
|
|
|
|
| |
9號係polly生日
不過我去左旅行
所以琴日提早慶生
首先我地去左扭egg先
之後去M記
折禮物加egg egg
我送比佢既禮物
姐姐黎架

希望polly中意la
之後拆egg egg
有我最愛既...呢個xd

燒肉牙牙牙
令豬豬;]
呢個係polly既包包牙

之後食野啦
食完
玩下野先
呢杯野好普通呢
一打開
想嘔牙@@

好!走人
polly ma比左150蚊佢
叫佢買3牙果d
之後我地去左置樂la
最後
收獲豐富
一件3一條褲一件外套呢
最後
佢買左個環保袋=w=
仲要玩老笠添t3t

之後去萬琪陪polly買手帶
之後之後
又去扭egg xdd
我對佢一見鐘情牙牙牙
入面係拉面黎架
有[聰]添
睇到嘛xd
林林地好可愛呢

之後我太愛佢
扭多個先>w<
polly換左
要左呢個
好似烏冬牙
最後..
發現到
佢夜晚..
d烏冬識發光架!!!!!!!!!!!!!!!
好光好令架xdddddddddddddddddddddddddddd

之後走左LU...
happy birthday t0 p0lly
|
| |
|
|
« | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | ... | 120 | »
|