★厘
當故事失去美夢
美夢失去線索
而我們失去聯絡

一直愛著你
用我自己的方式

cherrylove21
暱稱: ;★`車厘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
日誌統計
文章總數: 597
留言總數: 5046
今日人氣: 70
累積人氣: 17135
原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



為何v33v

你們...仲是這麼開朗-v-?

我就像...

鍾有成.3.

真的很固執;[

做什麼事件也好-,-

總會很焦急t33t

為何v0v

我不能像卓柏宇v_v

被人罵...

也能擺出一副不在乎的樣子;;

還帶著輕鬆的心情面對v33v

為何-3-

我想的全部也是負面的東西=0=?

我很害怕...

害怕上了中學''

壓力更大/3\''

父母給我的期望;;

朋友給我的負擔t3t

愛情的考驗-0-

老師的責罵*0*

怎樣辦=3=?

現在...

我能做到的-_-"

只有...

面對<33

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-08-12 03:52 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



呵呵`我回來了

不過呢個旅行搞笑到呢-,-"

一陣講比大家知la`

好~等我諗下先..

第一日,

去皇崗口等車la`

等左30分鐘

上車la`

話咁快就去到東莞`

之後去酒樓食lunch`

ok好味la`

之後就去咩長安公園la`

我地個個人都冇行到`

影左下相`

媽子同牙哥`

去左隔離間商場有冷氣ma`

之後上車la`

去歡笑天地.v.

個c機唔識路w0r

搞笑-v-

終於去到la`

見到個跳樓機-

嚇鬼死`唔敢玩l0r

之後入去室內玩玩玩

個過山車0k la`

之後玩果個我都唔知叫乜好

訓係度之後轉轉轉

好無聊v0v

之後玩果個野`

好嚇人-0-

坐上去之後上下上下咁la`

佢仲要一路咁轉架>0<

最後倒後轉加上下上下,

加埋佢既音響`

驚驚驚`

離心力好大呢xdd

之後玩火車- -

無聊...

之後走la`

返酒店`

個死c機又唔識路`

周圍兜`周圍兜`

又落車問人牙果d w0r

喂 你唔識唔好做c機la`

之後成車人好嬲`

個導遊又唔講野`

之後又冇lala講分房果d`

講講下喊- -

我明GE~

佢係新仔黎`

女仔`得18歲炸`

我地果團係第一團佢帶既`

就遇上呢個司機`

都幾慘-0-

之後個導遊只好落車`

截的士`叫的士帶旅遊車- -

個導遊要比的士錢t33t

明明個司機唔岩架ma`

去到la`

w0w`

好靚牙牙牙牙

個l0bby好大

之後上房..

23樓- -

我住2309`

睇下個指示?

下...尾房= =

之後搵下la`

點知..

原來係最頭果間..

嚇死左t3t

好大呢間房`

之後休息左陣

去lobby食自助dinner`

難食到你呢- -

haha`

之後上房`

換3`游水xdddd

一去到泳池`

-[]-`

睇下幾深先`

睇唔到個底-0-

之後跳落去`]

一落..睇下個水底`

潛到好深先店到地`

我諗果度2米都有牙

之後[味]水`

乜都睇唔到w0r`

大佬牙`

d水成世都唔換一次GE?

唔理`

個池好大架`

游到死死下- -

之後走`

沖涼`

個t0ilet好大架

有個浴缸`

有一個係沖花曬`

大大大`

之後成班人玩[夾十]

贏9.8蚊xdd

之後2點幾訓左- -

第二日`

7點幾落去食自助早餐

0k掛`

之後去健身室`

正la`

跟住上房`

之後10點幾退房-[]-

影相相`

然後上車`

去食lunch`

好味`

之後去連花山- -

去比蚊咬= =

之後去coco park la`

行街架`

好期待`'

點知....

可怕既事..發生la`

個c機唔識路我地都算la`

到燈口停左`

之後得知架車死左火w0r`

我頂佢牙`

之後..有d團友自己走`

c機話call車要等30分鐘`

妖`我地都自己走la`

成車人走曬l0r`

唔係w0r...仲有個導遊同c機- -

我地諗住向佢地投訴牙`

未試過咁走法`

搞笑囉- -

之後我地唔知去邊好`

坐的士去皇崗`

之後去隔離行街`

食晚飯`

之後走LU`

返到家好支力`

訓左- -

唉...

咁又2 day- -

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-08-11 09:51 AM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



親戚走左LU`

不過冇相c ;]

因為冇影到-3-"

冇乜特別姐v0v

聽日跳舞la`

之後星期日''

去東莞旅行xdd

2日1夜 AH ...

我一定會p0st相架 >w<

唔知點解...

呢一刻 v33v

好想...

沖去新學校呢xdd

你地就好la`

咁快就可以番-0-"

我地要等17號牙=]

超期待囉*v*

我好愛新學校牙;]

不過我知道...

開學之後就唔係咁諗.v.

快d到17號la la la la la ;]

好la`

星期二可能會打QZ - -

可能炸~~

大家唔好掛住我la>w<

kai子- -冇人掛住你架-x-

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-08-07 09:30 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



悶到爆咁濟囉>w<''

不過今日`

我親戚同我表妹黎我屋企住一日牙=P

我諗佢6點前會黎到架喇.v.

到時可能又post相架拉;]

----------------------------------------------

呵呵`今日`

轉左頭像+banner等等既野.3.

xdxd

其實冇乜野打拉owo

我無聊得濟炸-,-

好拉唔洗理我架v_v

bye la xdxd

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-08-06 04:48 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))  



原來所有所得所獲不如一夜的星空;)



9號係polly生日

不過我去左旅行

所以琴日提早慶生

首先我地去左扭egg先

之後去M記

折禮物加egg egg

我送比佢既禮物

姐姐黎架

 

 

希望polly中意la

之後拆egg egg

有我最愛既...呢個xd

燒肉牙牙牙

令豬豬;]

呢個係polly既包包牙

之後食野啦

食完

玩下野先

呢杯野好普通呢

一打開

想嘔牙@@

好!走人

polly ma比左150蚊佢

叫佢買3牙果d

之後我地去左置樂la

最後

收獲豐富

一件3一條褲一件外套呢

最後

佢買左個環保袋=w=

仲要玩老笠添t3t

之後去萬琪陪polly買手帶

之後之後

又去扭egg xdd

我對佢一見鐘情牙牙牙

入面係拉面黎架

有[聰]添

睇到嘛xd

林林地好可愛呢

之後我太愛佢

扭多個先>w<

polly換左

要左呢個

好似烏冬牙

最後..

發現到

佢夜晚..

d烏冬識發光架!!!!!!!!!!!!!!!

好光好令架xdddddddddddddddddddddddddddd

之後走左LU...

happy birthday t0 p0lly

 

 

 

 

 

 


 
 
 
 

如果我愛上你的笑容
要怎麼收藏 要怎麼擁有
車厘子成熟時間:2009-08-05 11:06 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]))