|
|
|
|
| |
今日
去大埔swimming
11點去左卓居M記食野
之後搭西鐵去錦上路再轉64K
之後去大埔拉
熱到死v33v
之後入去游池

大到牙
滑梯巧長哇
sir左好多次
快到嚇死左= =b
之後去果d跳水池
跳落去
果度4.5米xd
望落去驚驚牙
跳左3次
之後3點閃
沖涼果d
之後走果時雷暴
望下個天
好恐怖牙黑鬼曬
之後上私家車
落好大雨牙
之後去上水食野
勁正囉*v*
之後去上水中心
行下見到好靚影左相
哇大佬我表妹乜事-3-"

之後坐44A走
搭果陣訓左
之後返家了=[]=
之前叫我爛口姨媽[佢成日爆粗]
去萬ling幫我地換部電話
因為佢有好多印花啦
之後換左拉xd
我覺得粉紅色好靚
不過呢隻都幾好;]

haha
|
| |
|
|
|
|
| |
上一篇我話p0st相果d = =b
都係唔p0st拉>3<
因為佢地2條友係度威脅我囉v3v
羅kai又話p0st左姦左我=[]=
嵐話冇FD做w0r;[
即刻心軟左0v0
呵呵xd當我冇講過當我冇講過拉xP
今日去學跳舞拉^0^
聽日去沈妍屋企`
有緊要野做aVa
|
| |
|
|
|
|
| |
今日我去左羅kai進屋企- -
因為..嵐都係佢屋企牙
講明先..係佢話可以上去架<333
詳細聽日講
因為我媽係度
唔方便post相子喔=3= |
| |
|
|
|
|
| |
琴日返學無乜野
之後放學同寶怡去吉吉做功課囉
做左3粒鐘
之後返家
今日
返學前同河馬傾左陣電話
之後出去
唔記得帶工作紙
所以抄落薄度
之後d人話9月1放左學去探老師
唔知去唔去好
頭先放學返黎果陣
chirs講左d野
笑到痴左
不過今日最開心一定係個樣野啦
呵呵唔講你知
呢樣野係令我輕鬆好多的- -
多謝牙妍牙<33333
聽日跳舞
得我一個-0-
p.s.9月3日[愛出貓]上映拉`我可能同牙妍去睇...呵呵
|
| |
|
|
|
|
| |
今日好正
上英文堂牙yui講左d野比我聽
笑足成堂囉
之後活動課
成級去左禮堂玩遊戲
好似聯誼咁
我同yui數1,2.,3諗住問隔離果個人咩名果d
之後爆笑
之後識下識下識左好多女仔
男仔一個都未識
見到佢地果d樣就想嘔
唔知d名點串
亂打啦
全女呢~
coei`suei`牙n`alison`Yuki x2`ruby`Ivy`陳超人`maggie`tina`heidi`
其他果d唔記得左囉呵
牙n同佢熟d
我之前問佢叫咩名
之後佢同第2個講緊野
佢話[你牙媽]
之後我叫佢[你牙媽] xP
最先識既係Ivy`同超人`
玩到好high呢
最後我地E班贏左= =
因為出貓-0-
好開心牙牙牙
|
| |
|
|
« | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | ... | 120 | »
|