GotCursors.com
您已經停留了
_______/\ ●*ˇ°快樂〞從不°°**接近我...︴︴﹡
這是我的日記本子喔..!`
cherrymomo
暱稱: [◆["*x,,mok咀`"`.
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉xg
so fuck
陸運會(2)
陸運會
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
電子日曆 !
2006 年 11 月 30 日  星期四   晴天
陸運會(2)

今日7:10先起身 PK LOR 約左班FD 7:25等
著左制服之後就7:25 仲未食野牙 叫佢地唔洗等
之後兜兜轉轉左好耐先識 第1次自己搭車-.-(我太細個)
經常性地行錯路 冇計啦 我成日懶醒
錯左又掉頭走 行行下又走太出 又入返去
搞到好耐先OK晒 幾驚自己會遲到牙

到左陸運會 哇卡卡 岩岩好 牙MING叫FALL IN
我冇比人發現我遲到 好開心牙
跟住就出左去操 操果陣好入神 聽唔到個咪講野
最後有個人出黎叫我入去攞獎(唔好意思 入憶 唔記得左係邊個)
我入到去之後 諗左1陣洗唔洗搵3 都傻GE 唔換好LOW 能的
諗住上去拎33 又話唔上得去 我頂
搞到我要兜路去 跑到我痴晒線 換埋3就去攞獎啦
今次個牌係100M亞軍牙 今年第2個 仲可以攞花花TIM

反正換左3 唔著交安啦 因為1陣又比賽
1攞完獎就200M第1次召集 玩野咩 名單都未出
1出名單就第2次召集 我比左個獎HYDEE攞住先
因為我以為就快開跑 等左好耐都未得
想搵HYDEE攞返個牌 但搵極都搵佢唔到 SO BAD
終於第3次召集啦 我同RIVA 1齊行過去
個天玩我咩 o係我條跑道ge起點處有條丘引 驚驚牙
我好大膽地叫牙sir幫我整走佢 牙sir好好人牙><
開跑啦 我1開始就慢左 之後1路慢落去
我唔甘心跑咁慢 於是就死沖 最後第4去到第2 勁野
但跑完之後 我個心跳得好快 好似想跳出黎
好痛 好辛苦 我禁住個心 腳軟 手震 
有2個人黎左護駕(吹下咋 人地好心幫我) 
佢地就係susan同埋女班班 佢地扶住我果陣 我有d怕醜-.-
坐左1陣 暈暈地 就想訓1訓 仲喘緊氣 就聽到4*100第1次召集
我頂 玩野咩 岩岩跑完返黎 條氣唔順牙
休息多陣就死死地落去跑啦 1開始慢左
但好輕鬆就追過左信社 hehe 最後跑第2 都唔錯啦
then去左食lunch 好正 好好味
返到黎就步操 食飽就操@@? 好大件事架
到左啦啦隊 我地冇得睇 又要操
幾過幾次上訴 我地可以睇啦
可惜 果陣恩社已經跳完 我冇得睇牙><
睇完其他社之後 我地就要去步操啦 比賽啦 好驚
我盡左力啦 當講到交安win左果陣 我好開心牙
仲流左2行眼淚tim (唔好誤會 我唔係感動 只係有眼訓 勁打呵欠先有眼淚)
走果陣我發覺隻腳唔係我ge 硬晒 有d麻痺 同埋冇晒力 痛死
走果陣我分到d野食 哈哈 遲d仲有慶功tim
最後慢慢行返屋企 冇晒力

刊登時間︰##postime##    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 cherrymomo 的日誌)


janice1205 於 2006-12-01 09:46 AM 發表:
恭喜啊..拿左獎獎...下年拿多幾個吧...^^~
不過我驚我會妒忌死..^^~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]