今日係11月最後一日啦!
點解d時間可以過得咁快,
我都唔知我中四做過d咩!
雖然時間係過得好快,
但係我又覺得我升左中四好似好耐咁!
好似同呢班人過左好耐,
做過好多野!
在星期一果陣會話:
今日係星期一,
幾時先到星期五呀?
之後在星期四就會話:
下?
聽日就係星期五啦?
咁快ge~
之後諗返轉頭成個星期都唔知做過d咩!
我覺得我咁樣生活好有問題呀!
我根本捉唔住d時間,
亦把握唔到時間去做d有用ge野!
好似今個月咁,
我明明在月頭話做中史份野,
但係聽日聽交啦!
我都只係搵過同睇過d料,
根本無著手做過野,
連草稿都未起好,
我做緊咩野?
我記得上年一個月後ge聽日,
(姐係12月31日)
我同我班好朋友用電話渡過2005,
去到2006,
唔知今年重得唔得呢?

分類: 未分類 |