無聊得滯又開多個日記板,以後呢個板就會成為我每日都要做ge homework 啦! Today 我上P.E堂果陣幾開心啦!因為輕左嗎! 不過在放學果陣要聽唔知咩普通話咩鬼!搞到成4點幾先返到屋企! 超無奈...... 不過呀細路祥改左呀君姐個名叫君記=軍妓,超好笑! 之後我同黎Sam在Hall果度係咁笑佢!哈哈!