今日上堂都無咩嘢啦!只不過係功課多d同煩d姐!
Art個Miss傻傻地ga!今日比張紙我地要我地聽日就交個Poster!
你估我地神仙咩?今日比聽日交?重有果個Miss Mok呀!
佢都痴線ga!琴日比個Project,就要我地聽日交,做得唔好重要我地
聽日交ERS,邊做得切呀?好多功課做呀!重有大堅堅果幾十題數呀!
D homework好似做黎做去都唔完咁!佢比得我地做佢都要改ga,
咁不如比少d,咁我地又做少d,佢自己又改少d啦!
今日上Art堂超多嘢do 啦!之後就係C.Hist啦!都幾開心,不過就
淨係掛住抄筆記囉!之後P.T.H同Eng就超悶囉!
Eng堂果陣就係咁比Miss mok鬧囉!
排無錢就所以靠黎Sam比錢我開飯,真係可憐,所以呢排都係在
學校食囉!之後果堂I.T同Chin堂悶到嘔呀!差d訓左囉!
之後放左學就留在課室做Project囉!留到5點呀!
分類: 未分類 |