呢幾日,日日都落雨,搞到做咩都無心機! 好彩呢排有lingling ,所以無咁悶! today超黑仔,連中兩元! Eng dict唔合格啦!搞到要自己默, 又要抄20次,重有Chem呀!無啦啦問我書, 問都問d我識ga嗎!問d我唔識ge!搞到我要抄書! 不過今日lingling同我一樣,好開心呀!哈哈! 好似好黑心咁........... 之後放學我就留低抄埋Eng Dict 同 Chem先走!