今日係謝可汶生日呀! 同佢講聲生日快樂先! 今日好慘呀! 由今朝開始到目前為止得3個fd同我講生日快樂! 叫佢地出黎玩, 一個二個又唔得閒wo~ 又唔見佢地在陳媽、細mo同大mo生日果陣唔得閒~ 生日都無咩特別! D gift又唔知去左邊, 個birthday cake都唔知去左邊, 為左補償我今日呢個缺陷, 所以我自己買cake比自己, d人都無良心ga~ 收我果dgift果陣就咁開心, 到我果陣就...... 唉...... 算啦......