緣~湯"緣"
睇完一定要簡單而隆重地留底你哋寶貴嘅CM呀!/\/\我同美言都係天秤座!希望大家支持HotCha啦!我最愛喝茶!
cherryyiu28
暱稱: I am sone
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
Australia
Chinese New Parade
笑撚死
2011-02-11
新年快樂呀!!
文章分類
全部 (137)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 137
留言總數: 973
今日人氣: 2
累積人氣: 9386
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 24 日  星期六   晴天


走啦...... 愉快 分類: 未分類

今晚就走啦

有d興奮

去到我可以打電話返黎

不過好貴....

可能我都會打幾位人兄既.....

去英國,YA!

順便一提

shinee出咗新歌啦

聽下囉....

都幾好聽

 

2010 年 7 月 19 日  星期一   晴天


估唔到...... 驚訝 分類: 未分類

世界盃竟然俾我估中咗個賽果

勁!

西班牙件衫又多一粒星係到啦.......

2010 年 7 月 11 日  星期日   晴天


世界盃......西班牙要贏呀 開心 分類: 未分類

今晚開波啦`

西班牙加油呀!

我估應該0:0

然後加時

西班牙1:0贏荷蘭

哈哈

講返世博呀....

去世博去咗兩日

頭個日都幾玩既...........

但係到第二日就黎料

一開始我哋去咗睇中國館

我哋係團體預約咗

不過果到唔係淨係得我哋一個團體

仲有好多個團體係到

其實岩岩去到

都已經有D混亂

本來諗住有得睇中國館

係一個好開始

點知係惡夢既開始先岩

話說有d港青既交流團

佢哋領隊見到咁多人

就帶佢哋插隊

仲要一插就插8隊

其他人見到

開始混亂起黎

你推我撞

葉sir都忍唔住出聲罵人(型!)

勁到捉住人哋黎罵

忽然呀sir變得超men

之後經過一輪混亂後

睇完中國館

老實講一句

中國館真係好大`

好睇

之後出咗中國館

最不幸既事發生咗...

我係受害者

講返都想喊

出到去

我哋仲傾緊去邊到既時候

突然feel到d液體既野噴咗落我隻腳

我即刻睇下係咩野`

睇完之後我意為係可樂

加上望去後面有一個細佬拎支可樂

諗住去抹咗佢

點知!!!!

原來係嘔吐物/_\

我當時真係想切咗隻腳

我可憐的腳

之後返到酒店我真係勁洗隻腳

所以如果有邊個要去世博

唔洗俾面我

去到唔好同佢哋客氣

一d禮貌都唔洗俾

2010 年 7 月 7 日  星期三   晴天


上海世博.... 疲倦 分類: 未分類

好困呀!

宜家等緊睇世界盃

岩岩去完世博

都幾好玩呀

真係有超多野要講

不過太夜啦`

得閒再講

我一定會講

放心...

D相可能等半場完咗再up啦`

宜家仲未開波

我估荷蘭應該會win

 

 

2010 年 6 月 28 日  星期一   晴天


就快去世博啦....哈哈 愉快 分類: 未分類

7月2就出發

哈哈

正呀,超期待

我一定去到上海勁食

我好想丹麥館同韓國館呀

不過好似韓國館冇咩野睇

上海我黎啦`