今日係星期五 ...... 又有一大堆功課了 努力做做 check完又check 仲係唔記得黏quiz paper 係本Bio. ex. bk. 度 副班就留我堂了 激死人啦 臨尾香∼ act.bk 有題唔識 問muilok借黎抄 點知寫左1個數字ja... 就被副班捉... 佢原本話當睇唔到 唔追究架 但自己轉頭又話左比ms au知- - 唉....黃 佢話有反省就有得改記白紙 咪死死地話有 咪白紙lol... 我淆佢都係唔想比我呀爸罵得咁西利... 佢一定勁多野講....又話咩你呀...你自己衰就好啦...仲累埋人地....你呀....你呀..... 黃紙同白紙根本冇分別..... 害了muilok...sorry.... 以後抄真係睇下周圍先- -" 今日又留堂又記紙....咁鬼黑架- -"
好野輸左^v^
報告專題比伍SiR揀中=]
上禮堂報告專題
竟然拎左優異
超unhappy^0^
好想多謝伍主任,支持我地既同學同埋組員