♥`y0U aRE THe sUn sH!nE !n mY l!Fe+*...bABi yUE.* - QOOZA BLOG 網上日誌 cursorshelp
                      
 
 
◇×::`//很想說你..+||°
 
                                                                                                                     ♥我最囍愛的你失蹤了嗎?!"♥ 
 
                                      〝面對著[]|\*失去自己.>/"`)*!
 
 
 
 
             
                                                  
  嗯..♥ - 為 何 我 總 是 愛 花 心 又 壞 的 男 孩 ?   
 
                                                                     

 
 
 
 

♥`今天..我看到你..

我的心就「砰砰」地跳..

我行近你的身邊..

感覺到非常溫暖...

我很想抱著你..

但我不可以....>3<"

*×°你是 真的愛 我 嗎|[°' ★

〃×誰叫我鐘意你 居然舍不得推開你 \★_ ×

  
 
 
 
  o間: 2008-12-19 11:05 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]     
 
 
°×`◆[° 我 願 變 成 童 話 裡 李 愛 的 那 個 天 使 .*l
 
 
  嘉道理!!無聊!!   
 
                                                                     

 
 
 
 

5點半就比肥琳果D嘈醒左!!

"格黎"房果D原來一早就醒左,,,

仲早過我地起身!!之後起身...

汁好野...就落去食早餐!!之後上咩成長課!!

無聊呢!!上完就lunch!!食野!!

食完就要去嘉道理!!比蚊咬到死死下咁-33-"

行到2點幾差唔多3點就返返去了,,,

之後自己活動...成班去唱k,,,同寶寶唱左好多歌!!

xD”好玩呢!!之後miss李黎左.,,,淋走我地迫miss李唱左兩手歌^^"

哈哈!!之後7點去"can tin"食飯!!死牙餅成日食飯係到引我笑...

我食食下濆飯!!-33-""笑到我傻哂!!食完之後去左玩唔知咩集體遊戲,,,

無玩到,,我地班女^^"坐埋一邊吹水!!牙sir問我地做咩唔玩我話m痛!!哈!!咁都信**

肥琳話佢腳痛...笑撚死...佢仲可以跑黎跑去!!牙sir咁都唔知!!

之後玩完就上返去沖涼,,,沖完涼就同牙餅佢地鋤di**

老師成日入黎嚇死我地咩!!後尾唔玩lu**

可能琴晚玩得好晏...今晚d人都死下死下咁,,,

好早就訓左啦!!

  
 
 
 
  o間: 2008-12-05 05:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]     
 
 
°×`◆[° 我 願 變 成 童 話 裡 李 愛 的 那 個 天 使 .*l
 
 


cheryl4389
暱稱: `'____s!U-瑜B*.: '*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
* ___架 陣 幾 點 仙 ?`_'
pluginspage=http://www.macromedia.com/go/getflashplayer align=center
src=http://d.hatena.ne.jp/tools/clock-handwriting.swf width=160 height=60
type=application/x-shockwave-flash FlashVars="color=0xd5d5d5"
wmode="transparent" quality="high" bgcolor="#ffffff"
allowScriptAccess="sameDomain"
最新文章
o曬 lo.... -3-"
今日..我超嬲丫.. /_...
琴日...拜年 ^3^
哈哈 @________@"
妹豬來左我屋企唷... ...
蠟燭` -3-"
每月文章
`_♥簡單滴句 * =]
♥`珍惜你現在所擁有的 失去了
才懂得珍惜 那已經太遲了 *______"
♥`愛情的比賽中 即使到了終點
旦比賽沒有結束 仍然可以爭取自己最後的幸福*____'