嗯..♥ - 為 何 我 總 是 愛 花 心 又 壞 的 男 孩 ? 
♥`今天..我看到你..
我的心就「砰砰」地跳..
我行近你的身邊..
感覺到非常溫暖...
我很想抱著你..
但我不可以....>3<"
*×°你是 真的愛 我 嗎|[°' ★
〃×誰叫我鐘意你 居然舍不得推開你 \★_ ×
°×`◆[° 我 願 變 成 童 話 裡 李 愛 的 那 個 天 使 .*l
嘉道理!!無聊!! 
5點半就比肥琳果D嘈醒左!!
"格黎"房果D原來一早就醒左,,,
仲早過我地起身!!之後起身...
汁好野...就落去食早餐!!之後上咩成長課!!
無聊呢!!上完就lunch!!食野!!
食完就要去嘉道理!!比蚊咬到死死下咁-33-"
行到2點幾差唔多3點就返返去了,,,
之後自己活動...成班去唱k,,,同寶寶唱左好多歌!!
xD”好玩呢!!之後miss李黎左.,,,淋走我地迫miss李唱左兩手歌^^"
哈哈!!之後7點去"can tin"食飯!!死牙餅成日食飯係到引我笑...
我食食下濆飯!!-33-""笑到我傻哂!!食完之後去左玩唔知咩集體遊戲,,,
無玩到,,我地班女^^"坐埋一邊吹水!!牙sir問我地做咩唔玩我話m痛!!哈!!咁都信**
肥琳話佢腳痛...笑撚死...佢仲可以跑黎跑去!!牙sir咁都唔知!!
之後玩完就上返去沖涼,,,沖完涼就同牙餅佢地鋤di**
老師成日入黎嚇死我地咩!!後尾唔玩lu**
可能琴晚玩得好晏...今晚d人都死下死下咁,,,
好早就訓左啦!!
°×`◆[° 我 願 變 成 童 話 裡 李 愛 的 那 個 天 使 .*l
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 14 | »
|
|