妹豬來左我屋企唷... *v* 
哈哈....
今日妹豬黎左我屋企 ^v^
好開心呀....
我地玩左x皇大戰... -__________-"
玩埋11歲話la..../__\
仲唱左K tim.....
之後我地去年宵市場...
又買埋史迪仔爪{用黎挖金} -3-"
同埋買左雞蛋仔呀!!
最後我地仲買左棉花糖一齊食...... @ ___@"
好好味唷.....
°×`◆[° 我 願 變 成 童 話 裡 李 愛 的 那 個 天 使 .*l
yeah ____ *v*" 
好耶^v^
今日終於放我地嘅新年長假期喇 -3-"
雖然有好多功課...
不過聽日有得妹豬去我屋企反 -v-"
哈哈...
有得又反我地嘅11歲話-_________-"
11歲話即係印尼文.... 好無奈呢!?我都知...
丫仲有得行花市tim ^v^
我地仲會買牛角包枕頭唷~
我都好其代呀!!
°×`◆[° 我 願 變 成 童 話 裡 李 愛 的 那 個 天 使 .*l
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 14 | »
|
|