珍*惜﹉-''現在||||﹍忘、]"*記*過去..,+°.`|對你*×! 已經
琴晚我help我牙媽整野...整到大約4:30(係朝早)先番屋企.....勁慘
我覺得我細路勁賤....佢同我牙媽講好累...
咁就番左屋企.....我就係下面係咁做野/////
番到屋企佢仲要開住冷氣訓教......shirt
番到屋企都冇得訓.....因為上面個xx休咁嘈住哂....