2009 年 5 月 17 日  星期日   晴天


2009-05-17 分類: 未分類

呢排都吾打住qz喇
冇乜特別原因既
有好多野都系xg打方便 d
所以,,,,xg照常喇
1個月之後先打番qz>,<!^^

發表時間:2009-05-17 10:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]