聽日手球人加油啦><
雖然我可以話系吾屬於呢個team
其實講真>< 有時見到佢地好cl0se,有時又嗌下交,,,,,,
真系有d好奇怪既感覺=]
不過,,點都好啦><
聽日加油呀大家,
我都會開始慢慢融入番大家,,,,
會慢慢打番波,
希望我吾系太廢啦=p
笑笑笑-_-!
今日聰聰尼多我屋企住多1晚^^
好開心呀,,,,佢真系好得意呀~~~
呀~~~有這個表第我真幸福^^
佢聽日走我1定好吾捨得,,,,成日都冇晒心機咖喇..
唉,,,