2009 年 4 月 18 日  星期六   晴天


2009-04-18 分類: 未分類

聽日手球人加油啦><

雖然我可以話系吾屬於呢個team

其實講真><      有時見到佢地好cl0se,有時又嗌下交,,,,,,

真系有d好奇怪既感覺=]

不過,,點都好啦><

聽日加油呀大家,

我都會開始慢慢融入番大家,,,,

會慢慢打番波,

希望我吾系太廢啦=p

笑笑笑-_-!

 

今日聰聰尼多我屋企住多1晚^^

好開心呀,,,,佢真系好得意呀~~~

呀~~~有這個表第我真幸福^^

佢聽日走我1定好吾捨得,,,,成日都冇晒心機咖喇..

唉,,,

發表時間:2009-04-18 10:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]