| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 3 月 13 日 星期一 |
 | |
| Monday |
今日星期一,過得都幾開心呀!!
第一堂普通話,佢叫中我讀書呀,但係我知我讀得好細聲...佢又問我點願諒我老公,如果佢唔見咗隻結婚"介字",我淨係笑,都冇答到佢...第二堂中文,做聆聽,我覺得今次個聆聽好簡單咋...第三堂電腦,好彩有joanna教咋,如果唔係我成堂淨係座係到咋...多謝joanna
到咗recess,係班房到傾計,凍到唔想出去呀...同joanna,warmy,詩琪傾,好開心呀!!
maths都係普普通通咁過咗,到咗英文,mr fung冇番呀,開心死喇...我成堂寫埋d好廢ga句子,鬼叫我本activity book lock咗係locker咩,如果唔係就可以做喇....
lunch留咗係學校到做project所以冇出去食,今日食咗好多嘢呀,但係都好似幾肚餓咁...joanna同埋happy仔都好搞笑呀...我小息個陣"冷"醒 ,見happy仔未做哂中史作業,同happy仔講,話如果黃sir真係叫佢去博物館,我就陪佢去....
到咗中史堂,講埋岳飛點解會被處死,就對作業,但係好多人未做哂,咁佢就續個續個問,跟住又話要去博物館....不過算啦,還點我係屋企都無乜嘢做,我仲叫埋joanna,warmy去,佢就正喇,成班女仔陪佢去,我諗佢會叫埋marco去架...又一堂maths....之後係hist,真係眼瞓到我冇心機聽呀,雖然佢講得幾動聽,但係我真係睜唔大隻眼呀...我想爬係到瞓架,但係又驚比佢鬧喎,咁咪一路撐到落堂,真係攰死人呀!!!
放學留咗係學一陣,就走咗lu.....今日真係好開心呀!!^^"
|
| 刊登時間︰2006-03-13 05:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 3 月 12 日 星期日 |
 | |
| Sunday |
今日10點幾起,做咗一陣功課,12點幾約咗happy仔,joanna,同埋marco做project,點知marco屋企部電腦用唔到,就去咗我屋企到做........
佢哋一路行番去我屋企,一路講笑話,笑到我肚痛呀!!
但係去到我到,都係玩多過做,但係我都過得好開心呀!!佢哋宜加搞緊我個頭呀....不過算啦...我今日心情好,唔mind...
待續...... |
| 刊登時間︰2006-03-12 04:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 11 日 星期六 |
 | |
| Saturday |
今日過得好充實呀...一早起身就開電腦,好多人同我傾計呀,好開心呀!!^^”
lunch去咗食同爸爸,食完就去買蝦,因為我今日整蝦多士呀!!好好味呀!!
整完攞咗d比家姐同埋雪兒,家姐唔洗半個鐘就清哂喇...佢都話好好味呀!!之後攞比雪兒,佢又整咗d沙津比我呀,好好味呀!!同佢坐咗係留下個公園到傾計,但係唔知點解好似冇乜嘢講咁ga??
到咗夜晚,由10點鐘開始,就有好多人揾我喇...我一直咁打,打到2點幾,仲要做功課呀!!真係攰死我喇........
今日好眼瞓呀,唔打咁多喇!! |
| 刊登時間︰2006-03-12 04:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 3 月 10 日 星期五 |
 | |
| 人生的意義 |
我啱啱聽到一個節目,個主持人講咗句嘢,令到我諗咗好多嘢.....
個主持人話...與其你等待機會來臨,不如自己攞出勇氣,去爭取機會...如果唔係後悔都冇用
我聽完之後,我就係到諗,如果個時我唔係走得咁快,宜家個結局會唔會仲係咁呢??
佢又講第二句...機會流失咗,你再追求下去,都變得再無意思,何不去另尋目標,可能有更好的結果!?
我聽完lee句之後又諗,佢都講得幾啱個喎...我真係太傻喇!!
_____________________________________________________________________
人人都希望自己ga感情生會豐富一點,生活圈子會大一點,認識多d朋友...但係有時係要相信命運架,要嚟ga時候就會嚟,強求只會令機會變得更小,到時最傷的都是自己喇!!
但係如果有機會ga時候,我哋又唔可以比佢哋白白咁流走,lee d就係把握機會ga時候喇!!
當你在一段感情,感覺到悲衰...可能是一種福氣來的
若果我和你失散了,我們相約星河中相聚,好嗎??
我希望在你的懷抱中入夢,感受那種像仙境的感覺....
鬥嘴的冤家,往往都會變成一相一對的愛侶...
我和你的光陰似箭,即使緣份到此,亦希望你和她甜蜜下去...
希望能為你唱出一首情歌,帶出我們新的和弦
花表達了我的話語,亦表達了我對你的心意
我和你那段悠長的冷戰,究竟到何時才結束呢??
雖然和你相隔萬丈遠,但心中卻永遠相連在一起
|
| 刊登時間︰2006-03-11 01:18 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| Friday |
今日朝早勁唔開心呀!!一路搭地鐵,我諗咗好多嘢,我真係好驚呀...個陣得我自己一個人,我覺得好無助呀....番到學校,但係我又覺得無咩唔妥喎...但係真係好唔開心呀!!
今日攞完書之後,就即刻番到温I.S.,好快就温完喇!!第一堂maths,做supp.ex.....頭腦清淅d,就好容易做到架喇!!then兩堂中文,講完作業,就揾咗三個人講個人短講,真係好好笑呀!!
到咗recess,去咗canteen到買melon milk ,係買嚟一陣I.S做experiments架...兩堂I.S.堂,就咁就過咗LU...
食完LUNCH,番咗課室傾計傾到打鐘,緊住epa同埋英文堂,英文堂又成堂同jojo係到傾計,真係好開心呀!!
LOCK完書,同JOJO同埋KELLY一齊走,去到WELLCOME,傾傾吓,好彩打比家姐啫,原來佢哋係上面,跟住我就揾埋佢哋一齊走喇....
去到家姐屋企,淨係哄妹妹瞓覺,我瞓咗佢都未瞓呀!!哄咗成個鐘,佢終於瞓著喇,我都攰得制,又瞓埋,一瞓就瞓到8:00,一起身,就即刻番屋企食番...宜加同JOJO & HAPPY女一齊傾緊呀,HAPPY女你玩得咁開心吖喇.....你星期日實死緊呀!! |
| 刊登時間︰2006-03-10 10:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 30 | »
|