| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 2 月 9 日 星期四 |
 | |
| Sports Day |
今日係sports day ,超悶但係都幾好笑,joanna做咗好多笑料,kelly,kaka佢哋又陪我,好開心呀!!
今朝好似平時咁起身,約咗Ruby,Winnie,Kelly,Ann一齊去運動場,一朝就比Winnie同埋Ruby係咁串,真係冇"引"呀!!跟住見到Kelly企咗係馬路中心等我哋,真係好特意呀,等人企係馬路中心...
去到運動場,點完名,坐係到同joanna&彭萬陽傾計...到開始個陣,要唱校詩睇佢升旗,但係有人以為唱國歌,真係笑死我呀!!我都以為佢唱國歌呀~...^^"
比賽開始,都冇乜人睇,個個都去哂canteen...到咗9點幾,到joanna比賽,佢攞咗第三呀!好叻女呀!
好唔容易先到lunch time,原本係諗住去食米線,但係之後去咗間又貴又唔底食ga餐廰食,我食咗碗又辣又細碗ga魚蛋米線,真係食到我噴火呀!我仲飲咗好多水添呀!但係Ruby慘d,食咗我兩至三條ga米線,就咳到死,都係我造成架...Sorry..."."番到去,超曬呀,我伏咗係joanna個袋到瞓咗覺,真係瞓著咗呀!好舒服呀~但係唔知攪我d腳毛,我就醒咗喇!之後瞓唔著lu...又去咗canteen,去咗成10次都有呀!
之後諗住去toilet,但係因為我唔敢去,所以就叫kaka陪我去喇!!~hehe
亦都係好唔容易就完啦!下次我有一樣比賽,希望會順利啦!
到走個陣,我諗一早就話今日去食豆腐花,但係kelly又左諗又諗,但係最後都去咗,好好味呀!將我lunch個陣d辣氣都消哂呀!!then,就番屋企lu,宜加同kelly係到玩cam,我個咪整好咗喇!宜加用得喇!好多謝咁多位ga幫忙呀!!^^"...
|
| 刊登時間︰2006-02-09 05:13 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 8 日 星期三 |
 | |
| Wednesday |
今日d堂都冇乜嘢!!希望明天會更好啦!!
個咪整咗好奈喇!但係都用唔到,點算呀?? |
| 刊登時間︰2006-02-08 10:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 2 月 7 日 星期二 |
 | |
| Tuesday |
今日係星期二,病情又加重咗喇!!今日開始好暈,但係仲未暈底,i.s.堂仲係咁咳添呀,好似出唔到聲咁,沙哂...過咗一陣又冇事,真係辛苦呀!
今日英文堂默書,但係錯咗好多呀,唉!不過好彩unseen唔洗改正架啫...
中史堂又聽佢講故事,佢每次講故事都可以哄我瞓覺架,真係好眼瞓呀!
中文堂就作文,但係都要攞番嚟作...
recess同joanna揾miss wu,但係miss wu都幾好人呀!點解d人話佢好惡架呢?
then,reading section 睇到瞓覺呀!真係好攰呀!!
then兩堂i.s.堂吖...好好玩吖,去咗操場做實驗,個吖sir好好笑呀!佢都唔係好樣衰啫,仲越睇越靚仔呀!!哈哈...原來佢都好鍾意笑架,佢笑得好可愛吖"
then lunch 就去咗南山食粥,因為我唔舒服,所以kelly佢哋陪我去食,多謝你哋吖....番到課室,就同kelly ,kaka佢哋傾計,係到傾我ga偶像janice,好開心呀!之後joanna番嚟,又一齊傾,仲開心d添吖,
我係咁講"IDA",janice廣告個句嘢,講得好開心呀!!^^"
then music堂睇個d musical,都ok好睇啦!數學都ok啦!但係要畫graph,所以我做得好慢呀!
最後個堂就係宗教堂,一入嚟就話我哋做ga功課好差,唔知有冇我份呢?之後就講五福,都ok啦!但係都係好悶,個呀sir好恐怖呀,佢成日都望住我,我次次望住佢,佢都望住我,真係好驚呀!!
今日放學番到屋企,媽咪神咁早就番咗嚟喇!真係嚇死我喇......
then,同Ruby傾咗一陣電話,我決定咗睇touch啦!!但係唔知佢哋點呢?then我哋就去食嘢,但係個日冇蛋糕食,真係好怪喎!!但係又唔多人食,實食唔哂架喎...我諗住一係去尖咀,一係去旺角,但係我哋行旺角得咗好多次囉喎!實又多幾條白頭髮呀!
講起白頭髮,真係激死我呀!今日又揾到一條白頭髮喇,媽咪講得啱,成日諗嘢真係會生白頭髮架...唉!我以後真係要少d諗嘢先得喇!我再大個d一定要染髮,但係我宜加已經好想染喇!!哈哈..... |
| 刊登時間︰2006-02-07 09:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 2 月 6 日 星期一 |
 | |
| Monday |
今日係放完新年假第一日番學ga日子,仲調埋位添吖,個位都ok啦!今日都ok精神,食lunch之前...但係食完lunch之後,就眼瞓到瞓咗係張枱到,好似想嘔,但係又嘔唔到咁,真係辛苦到要命呀!
今日食lunch都幾開心呀!同佢哋有講有笑,kelly好嬲呀!因為winnie同amy佢哋食嘢,唔同我哋食嘢喇!kaka又話,winnie唔要我哋,真係比佢激死呀!
番到屋企,就同kelly係到玩cam,但係我又唔識用咪喎!!但係好好玩呀~之後再同 Hing Hing玩,但係佢要番學,玩咗兩個鐘到,就off咗lu...但係都好好玩呀!
我好攰呀!真係覺得讀書仲悶過出嚟做嘢!出嚟做嘢至少可以郁吓,傾吓計咁,又有錢收添;但係讀書又要比錢,上堂又唔可以傾計,雖然有得坐,有冷氣,但係坐足成日,真係腳都痺埋,我始終都係覺得外界比係一間學校,會識得更多朋友...但係人人都有唔同ga相法!!
希望以後ga日子會更加開心快樂喇!!^^" |
| 刊登時間︰2006-02-06 10:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 4 日 星期六 |
 | |
| Saturday |
今日係星期六,我同雪兒去咗m記到食lunch同埋做功課...但係都係做唔哂!!唉...加油
今日好悶呀!不過算啦!
今晚唔想再打喇!!聽日再打過喇~! |
| 刊登時間︰2006-02-04 09:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 30 | »
|