| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 26 日 星期四 |
 | |
| Thursday |
今日係星期五,都冇咩特別...今日差唔多全部都係雙堂,都冇乜特別!
math都ok啦!不過要做好多條數吖.....唉!真係煩死人喇!仲死人添吖
中文堂睇碟...ok悶啦!但係有d都幾好笑架...之後miss yuen比我哋傾計,但係都係好悶...
i.s.堂超好笑呀!個個迪加呀sir好cute呀!但係我對佢冇乜好感...今日做個個experiment,d人好好笑呀!但係佢叫哂d男仔去做,d女仔都冇得做ga,但係都睇到我好好笑呀!我同joanna係咁傾計...但係我知道佢係知架,不過冇講咋ma,佢都幾好人喎,仲請我哋食糖添吖!~
EPA堂仲以為會比miss chun鬧,因為我唔見咗兩張工作紙,點知佢冇鬧到,仲比我哋copy番添呀!miss chun放產假喇!我希望會係一個呀sir代課囉!
英文堂miss chan教埋今堂又要去進修,又要等兩個月到先番嚟,都唔知點解lee排d老師咁鍾意放假架?miss chan講完vocab ,就問我哋係咪好攰,因為我哋有幾個人都好想瞓覺咁,miss chan就問我哋喇!仲叫我哋起身做exercise添....哈哈...好好笑呀!then講咗少少longman,就同我哋傾計,都幾開心架...miss chan問我哋邊個買咗紅蘿蔔,個個就係marco喇!再問邊個買咗72隻蛋,其實個個係我嚟架...但係我冇舉手,我都唔想架...因為我哋ga溝通有d問題,先搞成咁架咋!~
今日放學,都唔知行咩衰運呀,去到邊都見到Ginger,佢又成日用d奇怪ga目光望住我喎!真係頂佢唔信呀!佢又成日問我係咪真係,我話唔係,佢又唔信...真係比佢吹脹呀!~佢痴痴哋架...
今日放學同Kelly,Winnie去咗wellcome,好好玩呀!個隻雞嚇到winnie傻咗呀!真係笑死我呀!~緊住我去咗家姐到,食咗d嘢之後,我就瞓著咗,瞓咗個半鐘,就醒咗..同個傻樂天係到玩,佢真係好好笑呀!比人鬧個陣又扮哂驚咁,緊住又成日要出街,真係激死人喇!!我走個陣,樂天又好想出嚟...跟我我行個陣,樂天哭得好大聲呀!真係慘呀,成日都冇得出街...
番到嚟同ivan傾咗一陣,我哋話番小學,話咗好內喇!但係都仲未約好...唉!真係失敗呀!
|
| 刊登時間︰2006-01-26 10:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 1 月 25 日 星期三 |
 | |
| Wednesday |
今日係星期三,好唔開心,真係好唔開心....點解lee個禮拜心堶惘n似有d嘢,好唔開心ga感覺呀!
今日recess個陣,我係到寫緊Ruby封信,happy仔又話我係到寫情信,佢痴痴哋架.....緊住到咗lunch番到課室,打鐘ga時候,ginger突然問我個樣嘢!真係嚇死我呀!無端端問我d咁ga嘢,叫人點答吖...又係傻傻哋架!!我好僧a班ga人呀,佢哋真係好八呀!咁鍾意將人d嘢傳出去....
愛情是雙方 愛情是保護
愛情是全部 愛情是無私
愛情是付出 愛情是忍耐
愛情是不計較 愛情是不愛別人影響
愛是不保留 愛是最大權利
愛情是生命 愛情是偉大
愛情是一生.......
如果你愛一個人,你係唔會計較,你將你ga所有嘢都比哂佢,係唔會比外來ga人所影響...揾到一個大家都愛大家ga人,係一件唔易ga事,所以唔好咁易放棄呀!就好似我愛佢,佢恨我一樣...只得我一廂情願,是冇結果架....所以如果你揾到一個自己鍾意,而佢又鍾意你ga人,千其唔好放手呀!走咗就冇架喇!!~ |
| 刊登時間︰2006-01-25 05:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 1 月 24 日 星期二 |
 | |
| Tuesday |
今日係星期二,今日好唔開心呀!真係真係好唔開心呀...
係咩事我都唔想講,總就好煩喇 !!!
今日兩堂英文堂都用咗嚟睇碟,隻碟ok啦!但係有少少悶囉!
Goeg堂就睇d有關天氣ga嘢,而音樂堂就睇個d musical,真係悶到發瘟呀!成日都好想瞓覺呀!
中文堂就係到訓話......Miss Yuen講個d嘢有d都幾有道理,但係有d有d係到講緊廢話咁,但係miss yuen都係一個好老師嚟架...
Maths堂就係今日最精神ga一堂,真係出乎我意料之內,因為啱啱ga音樂聽完個d咁好聽ga musical,仲以為maths會瞓得仲勁d,點知鬼打咗精神喎!~可能係miss wong講得好啦!
Arts堂做埋個幅畫,落堂都未做完呀!好彩miss yuen比我哋番屋企做啫...
放學見到佢同另一個佢一齊放學,好彩冇同kelly講啫...之後同佢講番,我就比人'柄'喇!then,我同kelly行咗一陣wellcome,買完嘢食之後,我同kelly企咗係門口到傾咗一陣,緊住冇端端有人叫Polly,仲要拉高個音,緊住我回頭望啦!但係又唔見有熟人喎!緊住我就開始驚喇,最死ga就係連kelly都聽到吖ma,證明我冇幻聽啦!!~
p.s:Ruby,你封信我寫咗少少喇!你會唔會回比我架?? |
| 刊登時間︰2006-01-24 09:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 1 月 23 日 星期一 |
 | |
| Monday |
今日星期一,派咗geog,hist,中文作文,同埋聆聽....我都幾滿意作文...但係我好多科都係緊緊ok咋...下次再努力過喇!
今日基本上成日都好開心架...但係recess個陣就發生咗一d唔開心ga嘢喇!算啦...Ruby應該知道咩事架...^^"
今日上PE lesson,好好玩呀!Miss駱比我哋自由活動,我同Kelly,Joanna打羽毛球,好好玩呀!首先,我同Kelly打咗一陣,我成日打咗個波上到個台到,而梁浩程就成日幫我哋'執'波,好好笑呀!我隻手又唔夠長攞喎!!之係我哋就同Joanna玩滴滴波,好好玩呀!我哋仲唔比對腳郁,'執'波個陣仲好笑呀!Then,我唔小心打遠咗個波,Joanna就好似係到咆哮,學老虎叫,真係笑到我流眼水呀!Joanna好可愛呀!仲好好笑添呀!
放學等埋Winnie買完嘢食,諗住就個陣,KaKa竟然唔記得攞校褸,又要等埋佢,then Winnie又去咗買嘢食,佢仲好有心請我食添.....真係多得佢唔少呀!等多一陣,就見到KaKa嚟喇!就搭車番屋企喇!之後,Winnie仲嚟埋我屋企添...haha |
| 刊登時間︰2006-01-23 05:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| HAHA |
宜加我上緊CL呀!ar sir出咗去鬧人,所以我哋唔關事ga,就可以做自己嘢喇!呵呵呵
Ruby你封信我寫完喇!你想我寄比你呀or就咁比你呢??
我好悶呀!好唔開心...係因為...我好眼瞓呀!唔想再番學喇!成日都對住個唔瞅唔睬ga人,真係好辛苦架...Ruby,唔知你明唔明呢?
花占餅好衰呀!我真係唔知點做至好呀?你有冇d咩comments呀?
我諗差唔多落堂架喇!今晚再打過啦!bye~ |
| 刊登時間︰2006-01-23 10:54 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 30 | »
|