| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 11 月 8 日 星期二 |
 | |
| Tuesday |
今日係星期二喇!好好好好好.....開心呀,今日係最後一日測驗,咁快又可以玩喇!我聽日就會同Ruby佢哋一齊幫ar Ann慶祝生日,今日lunch去咗訂蛋糕,個價錢都好合理,唔似得d美心咁,一磅都要成$118,宜加買一個都係要$65左右咋,便幾多呀!!!!!!!
今日test中史,都ok呀!唔係好難,但係d長問答就好似衰咗咁喇,再加上個到有一條係話唔記得係咩喇,但係係問兩個人ga名,我記得一個加多一個字,另一個字就突然間唔記得咗,真係好神奇呀!!!唉!我諗今次中史唔會唔合格掛...
d老師傻架,啱啱test完就有咁多功課同dict,唉!唔通我lee世都要過d咁苦ga日子,無論係學業,友情,愛情,甚至家庭,都過得咁苦架.....我真係好希望快d結束呀!!
今日art堂好悶呀!真係眼瞓死人喇!個個人人都稱佢做輝輝ga人,佢今日係art堂做咗d好嘔心ga嘢,我睇咗之後,真係覺得有d想死ga感覺...經過今日之後,我覺得Miss Yuen好好人呀,如果比起其他老師,佢哋一定scold到呀輝輝狗血淋頭,係Miss Yuen先可以忍到佢咁耐ga咋,我對多佢一陣都死呀!但係有時佢都幾識引人笑,d動作仲有d唔正常添...唉!仲之就時好時壞喇!!!!byebye
|
| 刊登時間︰2005-11-08 06:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 7 日 星期一 |
 | |
| Monday |
今日係星期一,心情好沉重,雖然我都係好似平日咁,成日咁傻笑,但係又有幾多人明白我心堶ga心事呢?我真係過得好辛苦呀!(天父啊!我真的很難受呀,我不知道怎樣去面對佢,而我身邊的朋友都不能幫我,我希望你可以給我一條明路.)
今日test中文呀,但係我真係不可以集中精神,我今次個中文test實唔合格喇!我連最後個頁都睇唔到呀!都唔知今日搞咩呀!好似做咩都唔順利咁,我真係好失落呀...
過埋聽日,我就重見天日喇!好好好好開心呀???byebye
|
| 刊登時間︰2005-11-07 08:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2005 年 11 月 6 日 星期日 |
 | |
| Sunday |
今日係星期日,我的心情同上星期一樣,都係咁悶悶不樂,可能係因為test cycle未完啦!我好想快d到Picnic Day呀!因為我想同我d朋友影相,又想快d忘記一d唔開心架嘢!
下星期一就係測中文,都唔知點温,咁就惟有温咗中史先啦!嘩!真係攞命呀,要背咁多嘢,見到個課文都己經想瞓覺喇!我今日全日都冇出街呀!
佢今日生日呀!(Polly:Happy Birthday!!)但係我始終都冇勇氣送出我份生日禮物,加上現在那份禮已經再冇特別意義,只是一樣令人睇到都想死ga禮物,所以我冇送比佢,但我知道就算冇咗我份生日禮物,佢ga生日都會過得好開心架!!!!!!!只要佢開心,我都會祝福佢.
Ruby,Joanna&夢冰,諗住同呀Ann係放學之後,係學校個canteen到搞一個生日會,佢唔知架,我覺得個日一定係test完之後,最開心ga一日,而呀Ann一定會好感動架,有班咁好ga朋友.但係宜加咩都未ready好,只係discuss咗個plan咋,唔知佢哋會唔會唔夠時間去準備呢?我都可能會去呀,但係未肯定囉!
Test完之後好似有好多節目咁呀,我會陪呀Ruby行街街啦,又可能會同呀嘉琪一齊去釘耳孔,又會同穎怡一齊影相,傾心事之類,好多好多節目呀!但係lee d一切一切都係未確實架,都要等我哋test完,穎怡test完,先可以再傾呀!宜加穎怡先開始test,我唔可以去disturb佢架!!至於嘉琪個到,佢話去釘耳孔,但我又有d驚喎,唔知釘唔釘好...唉!!其實lee d嘢有咩咁煩呢?算啦!都係過埋lee兩日先再算啦!
仲有呀!我個背景音樂changes咗,lee首係王光良唱架,歌名叫第一次,我覺得幾好聽.byebye
係咪好可愛呢?係我ga至愛嚟架...
Snoopy 好可愛呀!!! |
| 刊登時間︰2005-11-06 03:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2005 年 11 月 5 日 星期六 |
 | |
| Saturday |
今日係星期六,今朝10:00就起身喇!因為我係被警鐘吵醒架,聽人講係15樓有火警喎,最後都冇事,我仲係到好冷靜咁坐咗係到,因為如果要走ga話,都有人拍門吖ma...哈哈哈.....Joyce聽完之後,佢話我好白痴...
跟住同就開msn,同馨馨傾咗一陣,好開心呀!跟住就同呀Joyce去食m記,
佢話要減肥喎,跟住又唔知要飲d咩milk shake , 聽到都唔開胃呀!
跟住我哋去到,行樓梯上去個陣,Jojce見到佢ga白馬王子有番工,即刻笑到見牙唔見眼呀!跟住我出去幫佢買嘢,我有一個飽未到,咁我諗一定係佢攞上嚟,所以我就幫佢一把喇!!!
我番到去佢又係到扮哂嘢話,(Joyce:你係咪衰呀,去咁內,搞到我要同佢講嘢!)話真係過份呀,比機會Joyce同佢個白馬王子講嘢,又話lee樣又話個樣,有得講個陣又係到唉!唉!唉!....(Polly同呀Joyce講:係你自己唔同佢講嘢咋,我都唔想你好似我咁,係咪?)
之後,就去咗welcome,then去咗佢屋企坐咗一陣,就go home lu.
我想快d完咗個test,之後就可以同佢哋出街,但係我仲未諗過個行程,我會同Ruby,穎怡,或者嘉琪出嚟行行,但係都係諗吓先啦!byebye
|
| 刊登時間︰2005-11-05 09:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2005 年 11 月 3 日 星期四 |
 | |
| 愛的話語 |
今天我所講ga主題都係同愛情有關架,唔好以為我講lee個題目,我就好有經驗,只係有感而發啫......如果大家對我ga內容有不滿或不同意ga哋方,你可以留言話我聽架...
在我的身邊的四周,都包涵著愛,有朋友的愛,親情的愛,真正的愛......等等的愛,但有些愛並是不用說出口的,只要大家是真心鍾意大家的話,是沒有東西可以把你們分隔的...(Polly:係咪講得好似專家咁呢?其實我只是睇咗一本書,而個本書係講關於一個愛情故事...先令到我有感而發,哈哈...)在我的思想之中,我有權去愛人,有權去恨人;另一方面人亦有權去愛和恨我,所以我唔會再因這些事而唔開心.
其實你哋有冇真正的拍過拖呢?而我就冇喇,(但我大擔的說一句)我曾經暗戀過一個人,但直至現在還有,但我們是沒可能的,所以我都唔會放太大寄望在他的身上,但我會一直暗戀他,直至我有另一個新目標.
我今天所想所說的都完了,希望你們會比d意見啦!byebye |
| 刊登時間︰2005-11-03 09:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | »
|