話咁快就8月喇......今日係8月8呀,係我同老婆ga第7個月喇真係好開心呀~~~~~~不過佢好耐冇8陪我喇~~~~~但係佢都係聽媽媽話姐.........我真係好想陪你呀~~~~~~唔知幾時得呢???????????琴日去左打俾賽呀,win一場lost一場,第一場我好勁呀,in左18分,有兩個係3分!!!!!!!!!!!!開心死啦!!!!!!!!!!!!!!之後去左搵佢搵左15分鐘咋........梗係唔夠啦..............星期6你陪下我啦~~~~~~~~~~~~真係好耐冇陪我喇.........................其實我係你心目中係放第幾咖呢.........????我好想問你咖~~~~~~~~~
分類: 未分類 |