今日係第二日讀F.2既日子..
朝早全校又要企係操場...
一個字:熱!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
流曬汗囉!2個字:痴左!!!!
又要聽我老豆講野...(Mr.Cheung)
真係...2個字:麻煩!!!
之後聽其他人講野...
我地班個michelle chu有H1N1
搞到全班都要帶口罩...
熱死咩!!!!@_@
之後去hall唱歌...
最衰我係choir~
senior & junior form 既練習都要去...
之後我地唱聖 聖 聖果陣走音
唱第二首全體走音....
kukuku~
senior form練習...
Mr.Li講領洗講做領死
之後個個爆笑
之後派time-table
都算滿意~
~完~
|