佢今日終於走lu~
好開心ar!!!佢尼個暑假唔洗指意煩住我la!!
我可以有多d時間做自己野,仲有佢唔會阻住我同人講野。
之前一有人講野,佢就即刻黎講埋一份。
佢仲有講講下,自己勁講是非,仲要係度自得其樂喎!
總之佢真係好煩,依家走左真係好lol~