2010.05.24
返學好悶/3\ lunch去左郵政局幫媽媽拎野-3- 第7堂去左見社工傾計-口- 我乖乖的.. 只系傾揀科同成績咋x_x 第8堂嚴重眼訓*3* 3:45-5:00 tas/3\ 之後hea左陣.. 返屋k食飯-3- 7點幾到就1個人出左去跑步/_\ 好攰. 成日抽筋唔知咩事*0* 唔知點解好鍾意系屯門碼頭跑- - 10點返到屋k-,- 1陣沖涼訓教a_a
2010.05.23
我要草錢-3- 我有好多野想買哇/3\ 唉~ 我要努力讀書-口- 今日都冇咩事發生x_x 冇咩好打-3-