2010.05.22
琴晚同好朋友傾左陣電話;>
今日10點起身.
換3整頭-33-
10點半出門口返學/3\
10:55-12:20補底x_x
放左就傾住電話返屋k-,-
即刻換3出天水圍*v*
白痴的我.朗屏落左1次.元朗又落左1次-口-
同傑出西九.
差唔多3點先上到溜冰場.
幾開心既./3\
直至我趺t_t
諗住唔會趺架-33-
好痛..真系好痛..
或者我呢個人應該趺下/_\
唉~
8點先去到地鐵站*3*
再送埋傑返天水圍-口-
9點再去安定買m記-3-
我成日既第1餐v_v
差唔多10點先返到屋ko_o
沖涼睇大結局msn傾電話.
3點前上床-3-
對唔住.
應該系我個腦有d問題-3-
所以講錯野;p
當我整理返我既思緒.
我可以肯完自己愛既人唔會系你..
經歷左咁多事.
我體驗到..
只要我知道自己愛既人系邊個..咁就夠
就算只系好朋友既關係我都接受..
因為我明白點解你要咁做..;D
|