★baby(k)`
cheunghy
暱稱: `★呠儿;D
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
`★新文章
我愛你
`攰哇.
一切都是我的妄想嗎?
唉唉唉/3\
/3\
 
`★統計
文章總數: 25
留言總數: 38
今日人氣: 1
累積人氣: 417
2010 年 5 月 22 日  星期六  

 
`我不會再懷疑自己愛的人;>            

 2010.05.22

琴晚同好朋友傾左陣電話;>
今日10點起身.
換3整頭-33-
10點半出門口返學/3\
10:55-12:20補底x_x
放左就傾住電話返屋k-,-
即刻換3出天水圍*v*
白痴的我.朗屏落左1次.元朗又落左1次-口-
同傑出西九.
差唔多3點先上到溜冰場.
幾開心既./3\
直至我趺t_t
諗住唔會趺架-33-
好痛..真系好痛..
或者我呢個人應該趺下/_\
唉~
8點先去到地鐵站*3*
再送埋傑返天水圍-口-
9點再去安定買m記-3-
我成日既第1餐v_v
差唔多10點先返到屋ko_o
沖涼睇大結局msn傾電話.
3點前上床-3-

對唔住.
應該系我個腦有d問題-3-
所以講錯野;p
當我整理返我既思緒.
我可以肯完自己愛既人唔會系你..

經歷左咁多事.
我體驗到..
只要我知道自己愛既人系邊個..咁就夠
就算只系好朋友既關係我都接受..
因為我明白點解你要咁做..;D



2010 年 5 月 21 日  星期五  

 
`真有緣-口-            

2010.05.21

今日彥要返大陸/3\
琴晚sms到1點.
今朝8點半又同彥腥多陣;>
要等佢星期日返黎先有得腥
超掛住你哇*v*
11點又比yo整醒-3-
之後睇電視.
1點幾就同tinney.kitb出深水埗..
陪佢地買閃石a_a
3點幾就去左西九行左陣/_\
竟然見到傑-口-
大約4點幾就搭52x屋kv3v
又系深井見到傑/0\
有冇咁岩xdd.
聽日出唔出去好呢-v-
返到屋k又訓左陣..
見到tinney貼d閃石落鬆馳熊到a_a
好令哇!!!
聽日要補底\3/
好攰哇x_x